sobota 16. června 2012

Slamák.

Jeden krátký new-in.

Nějaký takovýhle klobouček jsem sháněla nejmíň rok, ale nikdy jsem nebyla s žádným úplně 100% spokojená. Já jsem totiž strááášně vybíravá, takže vždycky se mi buď nelíbila barva klobouku nebo stužky. Až do teď :).

Gate, 148 kaček :). A zrovna v Gate mají mraky klobouků, tak hádám, že si tam vybere každá :).










14 komentářů:

  1. krásny ! Veľmi ti pristane :-) a dík za tip , aspoň viem , kde mám ísť loviť !

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný je a moc ti sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten jsem si tam taky zkoušela, ale podobný s růžovou mašlí mám už z loňska, ale těžko se mu odolávalo, je krásný :-) Navíc tam seženu vždycky klobouk i na svou obří hlavu a to je co říct :-D

    OdpovědětVymazat
  4. mně slamáky nesluší! Ale na tobě vypadá alespoň tento skvěle!

    OdpovědětVymazat
  5. sekne ti...fakt veľmi pekný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé ten je super, ja chci nějaký slamák s černou mašlí :))

    OdpovědětVymazat
  7. Sama bych slamák asi nenosila, ale na tobě vypadá vážně úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  8. no ten je krasny :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Já nějak na klobouky neulítávám, vlastním jeden větší, taky za nějakou směšnou cenu a možná si na léto ještě nějaký pěkný barevný pořídím nebo jemňnoučký jako máš ty :))
    Hezký den, G.

    OdpovědětVymazat
  10. taky by se mi takový líbil. nechci za něj dávat moc peněz, bude jen na sezónu. takže pokud ho v Gate ještě potkám, beru. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kársný slamák, moc Ti sluší:-))

    OdpovědětVymazat