středa 20. června 2012

Covers.

Dneska jsem se viděla se Šárkou (a domluvily jsme se na něčem skvělééém, co tu brzy uvidíte :)).

Předala mi dva nové obaly na mého telefonního miláčka, které jsem si díky ní objednala přes ebay.

A už teď koukám po dalších, líbí se mi ta možnost, že si můžu každou chvíli měnit obal na telefon :). A za tu cenu.... :). Každý mě vyšel na 158 kaček, což je prostě náádhera :).

Děkuji Šááári :)*.









bonusovka! Příští sobotu už odjíždíme na tábor. Uhodnete podle téhle fotky, jakou jsme pro děti připravili táborovou hru? :) 4 základní barvy a symbolizují mé dětství :).


15 komentářů:

  1. krásne kryty..aký máš telefón?...aj ja by som potrebovala zohnať nejaký taký pekný kryt..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, hlavně ten dopisový se mi líbí. A hru si netroufám hádat, protože mi ty barvy připomínají akorád takové ty rastafariánské čepice :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viiiď? ten je krásný :) tak já to ještě nebudu prozratovat, třeba to někdo pozná :)

      Vymazat
  3. ty jsou krásný a originální! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají moc hezky, ale mě se nějak ty kryty nikdy nezamlouvaly. Krom toho nemají velikost mého mobilu :D Ale ty barevné papíry..no vůbec nic mě nenapadá :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten druhý kryt je úžasný♥ Takový originální :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla bych nový mobil abych mohla ty kryty měnit : ))

    OdpovědětVymazat
  7. ty kryty jsou skvělé :) co máš za telefon, :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super kryty! :) taky se chystám objednat na e-bay :)) koukni ke mě! :) Hra s papírama? To mě nic nenapadá a to jezdím na tábory poctivých 9let .. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Hogwarts ;) tak si říkám, kdopak je tenhle anonym hm?:)

      Vymazat