pondělí 25. června 2012

Hellou ;).

Dneska jsem měla náročný den. Dopoledne jsem proseděla u zubaře a pak trajdila po obchodech a doháněla různé věci na táborovou hru, čelenky, rolničky, píšťalky, čtvrtky atd atd :).

Pak jsem zamířila do optiky optat se na čočky a k mému překvapení byly okamžitě k mání, jupíí jéé :). Takže o zrak na táboře taky postaráno :).

Hned jsem proto musela zamířit pro tyhle brýle, protože jsou úplně směšný :D. Hello Kitty :D.

A to "u" v nadpisu je schválně, abyste věděli ;).






18 komentářů:

  1. Já už myslela, že ty brýle čekaly v optice :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brýle jsou úžasný♥ I když Hello Kitty věci moc nemusím, tak tyhle brýle jsou fakt nádherný :) Sluší ti :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn brýle :D Já si co nejdřív nějaké musím pořídit, protože moje oči už skoro nevidí a čočky asi nechci :D

    OdpovědětVymazat
  4. haha...super fotky!!!! :D brýle nemajú chyby..:) aj ja mám doma podobné ale ešte som neprišla na ich využitie..:D

    OdpovědětVymazat
  5. ty brýle jsou fajné :D mě by ale nešlušely tak bud ráda,tobě sluší hodně:D:)

    OdpovědětVymazat
  6. hhaaa) skvělé brýle!
    at ti to vyjde na táboře.:))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty brýle jsou super!! Rozesmály mne. :)

    OdpovědětVymazat