středa 6. června 2012

Hravá #2.

je tu pokračování článku Hravá, ale tentokrát jsem se svojí prací velmi spokojená :). Sice jsem na tom pracovala pomalu  hodiny, ale rozhodně mi to za to stálo :).

Take a look :).

Na konci článku opět i návod :).














13 komentářů:

  1. jeeej, pekná kombinácia :))
    super si sa vyhrala :)

    OdpovědětVymazat
  2. působí to vážně senzačně!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to vypadá vážně skvěle!!! Strašně se mi to líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. taky sem zkoušela, ale nepovedlo se...

    OdpovědětVymazat
  5. nekde na weheartit jsem videla obrazkovy navod a moc me to zaujalo! :) vypada to opravdu skvele

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný, to se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. já bych to měla urcite celý rozpitvaný, a nevypadalo by to tak jak by kělo, jak se znám:D

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to pěkně pracně,ale výsledek je nádherný♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat