neděle 24. června 2012

Hurá prázdniny.

Rybičky 48
Včera u nás proběhla již tradiční akce s názvem Hurá prázdniny. Spousta kolotočů, super kapely a hromada ohňostrojů.

Dvoudenní akce, která vrcholí vždy v sobotu soutěží ohňostrojů. Letos se k nám přijely podívat kapely Rybičky 48 a Mandrage.

U Rybiček jsem se moc nechytala, pár songů jsem přeci jen znala :). Jejich asi-frontman je fakt komik, to se musí nechat :).

Emily.





A pak konečně Mandrage. Jenom hodina a půl spoždění, naprosto v pořádku :D. Ale byli fakt skvělí ;).
Stály jsme s kámoškou skoro v první řadě, takže dostat se z kotle byl fakt nadlidský úkol. Miluju davy :D.






Mechanik.



Šrouby a matice.



A pak už přišlo samotné finále. Ohňostroje byly nádherné, miluju je :).






6 komentářů:

  1. To musela být parádní akce, ohňostroj jsem viděla naposledy na silvestra :-D Na jednom fesťáku, kam se chystám v létě, budou taky Mandrage, ještě jsem je na živo neslyšela, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musela být pecka!!! Tiše závidím :-)
    Mandrage a jejich Šrouby a matice bych si velmi ráda naživo, je to naše s přítelem oblíbená. A ohňostroje a kolotoče miluju!
    Škoda, že u nás nic takového nemáme :-)

    OdpovědětVymazat
  3. bodaj by sa aj u nás čosi také udialo...teda aj sa deje, len vždy sú tam také kapely, že sa tam ani neoplatí ísť...kdežto na také Mandrage by som určite išla..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem to četla u někoho na blogu! :) ten ohňostroj vypadá skvěle..
    www.thedenisse.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Třikrát hurá! Hurá, hurá, hurá!!! Ať žijí prázdniny! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat