neděle 3. června 2012

Majk.

Dalším z dárků, které mi vyrazily dech (a ke kterému se váže i vtipná historka) je DVD Majka Spirita - Nový človek.

Je o mně všeobecně známo, že hip hop neposlouchám a nelíbí se mi. Jenže jsem obklopená lidmi, kteří neposlouchají nic jiného a tak se ke mně vždy něco chtě-nechtě dostane. A zrovna Majk je teda chtě :).

Nebudu tady rozebírat Majka Spirita, kdo zná jeho poslední album, tak ví, že je to něco úžasného. A líbí se mi právě proto, že mi přijde tak jiný a jeho texty mají něco do sebe. Mým nejoblíbenějším songem je Sen, a nejlepší párty song je Sexy, o tom žádná ;).


A teď k vtipné historce. Když jsem jela do Prahy, vezla jsem kamarádovi právě tohle DVD, protože vím, že má Majka opravdu rád (to on mě na něj taky naučil). A tak jsem ho chtěla překvapit a potěšit.
To se mi asi povedlo, ale netušila jsem, co mě čeká v pátek, až mi dodatečně popřeje celá banda zlatíček :D.
A nejvtipnější je, že kamarádka Verča věděla o tom, že pro Martina DVD mám a taky věděla, že oni všichni ho mají pro mě. A nemohla říct nikomu ani slovo :D.


A abyste věděli, DVD už mám shlédlé a je to naprostá dokonalost :).



2 komentáře:

  1. Ahoj, Majka teda skoro vůbec neznam, jsme asi barbar promin!
    JINAK DOVOLUJEME SE TE POZVAT NA NAŠÍ GIVEAWAY! http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html
    Budeme mo rády, když se zůčastníš a zkusíš své štěstí! :-) Budeme Ti držet palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja milujem Majka Spirita. Bola som aj na koncerte a bola som príjemne prekvapená :-) Jeho filozofické pesničky, ktoré naozaj majú nejaký odkaz pre svet sú niečo neskutočné (v tom najlepšom samozrejme) :-) závidím ti dvd!:-))

    OdpovědětVymazat