sobota 9. června 2012

Neon.

V pondělí jsem byla se sestřičkou vedle ve "velkoměstě" a málem mi vypadly oči z důlků, když jsem zašla do Orsaye. Od kdy se v Orsayi dají koupit neonky? No odkdy? :D

Byla jsem z toho tak hotová, že jsem si tuhle košili samozřejmě musela okamžitě pořídit. A to je měla paní prodavačka ještě schované za pokladnou ;).

A samozřejmě jsem v ní hned musela vyrazit na párty. Poslední weekend celkově byl takový propitý, tenhle radši pracuju ;). Oops :).















18 komentářů:

  1. V Orsay mají teď hodně povedené kousky, moc se mi tam líbí spousta pastelových sukní, šatiček, no jééjej... Hlavně se tam zítra vydávám pro svůj vysněný košík, snad ho budou ještě mít. No a takhle košile patří taky k těm parádním kouskům, musela si být hvězdou večera :-)

    OdpovědětVymazat
  2. super fotkyyy :) bluzocka je carovna + s tymi pierkovymi nausnicami (mam ich tiez su NAJ) ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :) A košile je krásná♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tu košili mám taky. :) V neonově žluté. :) Orsay má teď hodně pěkné věci celkově.

    OdpovědětVymazat
  5. krásna..:) nuž, dobre si nakúpila :)

    OdpovědětVymazat
  6. neonová kráska :) .. já měla propitý tenhle víkend a teď to vidím trošku na učení :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Neonová...Trend letošni..a mě se to moc líbí ...♥ sluši:P

    OdpovědětVymazat
  8. mě teď Orsay taky uděvuje, nikdy se mi tam nic moc nelíbilo a teď pokaždé odchází s plnými taškami =)...jinak ti to moc sluší a máš super náušnice =)

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj, měla jsem společný blog s Nat a mám teď nový, tak jestli se chceš kouknout, tak tady novej link: http://fantastic-space.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, ráda bych tě pozvala na naší Giweaway)
    www.svetpodleesandnikk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc ti to sluší, ty alkoholičko..! :P

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se Orsay vždy líbil. Mají už slevy?
    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  13. V Orsay mi těma neonovýma barvama taky udělali radost :)
    A zvu tě na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Košielka aj náááušnice sa mi veľmi páčia ♥
    Srdečne ťa pozývam ku mne na GIVEAWAY ;)

    OdpovědětVymazat