pondělí 4. srpna 2008

Víkendové brigády

nebudou brát v srpnu konce. A díky Hochům od Bobří řeky (chystám pro ně extra jejich článek, jen co se k tomu dokopu) mě to i náramně moc baví. A peníze? Na co?? Ne všichni jsou hamyžní. Já peníze nepotřebuju. Na co, kazí charakter, lidi udělaj pro peníze všechno. No fuj..

Brigády jsou stejně na klubovně, a tam by mi stejnak nikdo nezaplatil. Ale já to nedělám pro peníze. Děllám to pro ty super zážitky. Pro tu tvrdou práci, který je tam jak na kostele, protože je to docela fajn a zbavuje to nervů, když můžete řezat dvoumetrovej sádrokarton skoro-pilníčkem na nehty ;) nebo když najdete hnízdo včel. Tam bude med :) med snad dělaj vosy, ne? njn, zapíšu se do historie :o)

Tenhle víkend motocross (jupííí jééé), a pak zase klubovna. To bude šílená makačka. Dodělat záchody, natírat klubovnu zevnitř i zvenčí, postavit ohniště, "zasadit" totem, časem udělat živej plot, prý i maliny, mít tak krásnou klubovnu, že v ní budu spát :o) jéé já se tak moc těším. A za ten elán vděčím panu Foglarovi a jeho Hochům. Děkuju :o)

A po práci pěkně Blokus :o) to je smíchu :o) udělala jsem rekord - zbyla jen jedna pouhopouhá kostička :o) jsem prostě borec :D

Žádné komentáře:

Okomentovat