sobota 30. srpna 2008

Sny z Hutě

Tak jsem asi zase prožila to svoje spešl období snů :D :D :D páč tyhle dva se zase vyvedly ;)

Tak ten první tedy. To byl zrovna čtvrtek, přijel Péťa a nějak jsme všichni společně probírali ten nastávající nábor. A tak se mi to vloudilo i do snu:
Bylo to někde spíše neurčito kde, ale rozhodně to bylo na Michalu, páč jsem viděla babičky panelák. Mno a náš nábor byla spíš slezina všech skautů karlovarskýho kraje. Asi už navíc zblbla jsem z motocrossu, páč jsme měli přemrštěný vstupný pro neskauty (skauti byli zdarma :o)) a všichni dostávali pásky. Navíc jsme měli i postavené kulisy. Já byla při náboru u kuchyně, kde jsem říkala, co kdy na táboře používáme a vše jsem zakončila soutěží se vajíčkem na lžičce. Mimoto jsem byla vítací orgán pro příchozí skautíky..."tamhle přichází Kynšperáci, vidim Pampe" "a hele Habešáci"...neptejte se proč, protože to fakt newim, ale všichni se museli zapsat, každý středisko mělo svojí kartičku, na kterou bylo povinno napsat všechny jmenovitě a celkový počet lidí. Newim teda jak u Kynšperku, ale z Habeše jsem tam psala 21 lidí :D. Víc moc nic. Pak už si jenom ke mně přisednul Kecka a začali jsme si povídat, já mu uvařila čaj a asi po půl hodině jsem mu nabídla cukr, který jsme nakonec ani neměli, tak jsem letěla k babi do paneláku, ale ta nebyla dom, tak jsem ho nakonec sehnala jinde. A když jsem ho donesla, tak Kecka vlastně nesladil a místo mě stál u kuchyně někdo jinej :D :D

Ten druhý se mi zdál podle mýho osobního mínění hlavně proto, že zítra začnou čtvrtí ztraceni a protože dávaj úúúúžasnou reklamu na Davidoff se Sayerem ;)
Takže já byla taky na ostrově :D a ten Sayer (teoreticky se tam někde píše w;)) byl bez košile jako v reklamě a šplhal po provaze. To byl holky nááááádhernej pohled :o) no a já šplhala za nim (možná to myslim překonávali všichni v rámci ňákýho útěku před těma druhýma ;)) a tak mi pomohl ;) jsme se celou dobu tak nějak k sobě měli a neměli, jestli chňápete ;) ne? neva, já jo :D to byl luxusní kousek, tenhle sen :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat