neděle 31. srpna 2008

Autogramiáda s VKV

Dneska proběhla ve Varyádě autogramiáda s protagonisty seriálu Velmi křehké vztahy. Ten seriál mám ráda, a tak jsem po obědě se ségrulí a Nicolou vyrazily směr Karlovy Vary.

Do Sparu se dostavila největší hvězda, a to Danuška Morávků (Andrea) s Romanem Štolpou (doktor Liška) a Zdeňkou Žádníkovou-Volencovou (Ivana). Všichni vypadali příjemně a sympaticky. Z Dany i bez make-upu šel Andreinin strach ;) respect :o)

Nejprve jsme se všichni vyfotili, fotku časem dodám, je hustá :D, potom jsme si stouply s holkama do fronty, a když na nás přišla řada, tak byla vyhlášená přestávka :D tak jsem šly po obchodech a vrátily se za půl hoďky. Dále jsme se podívali na novou znělku seriálu, sestřih a poslední díl, všechno bylo pouštěno na plazmě. Celou dobu probíhala soutěž o večeři s hvězdama.

Pak jsme konečně znovu vystály frontu a dočkaly se podpisů jak na jejich kartičky, tak do našich památníků :o). Prostě paráda. Nakonec jsem se i zúčastnila soutěže o večeři, ale bohužel ;) tak jsem vyhrála aspoň čépu :o)

všechny fotky jsou již zpicassované :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat