sobota 30. srpna 2008

Tachovsko-huťovský týden

Poslední prázdninový týden jsem si prostě musela užít. A že jsem na to nebyla sama :o) společně s Ájou a její mamčou paní Pánkovou jsme vyrazily jako vloni (a ony jako každý rok) do Tachovské Hutě na ryze dámskou jízdu.

Pondělní odjezd je vždy hektický díky HHK, kterého se Ája prostě musí zúčastnit :o) ale všechno jsme zvládly, řekla bych dokonce i lépe, než vloni. Poté, co nás pan Pánek přivezl a poté, co jsme vybalily, jsme se s Ájou pustily do štelování televizních programů, páč nova v nabídce už uložená byla, za to pro nás tak moc důležitá prima nee. A tak to začalo :o) to vám povim byla pořádná makačka. Nejprve dlouho nic, pak dlouho prima nemluvila, ale nakonec jsem to všechno spravila :o) jsem šikulka :o) tak jsme ještě stihly přátele. Pak jsme se vrhly na buřťák, jako ostatně celý následující týden :o) já si prostě díky absenci buřťákových výprav musela připravit pravé špekáčkové hody :o) 2 jsem snědla a pak každý večer jeden další :D děs :D

Celý týden bylo nádherný počasí :o) v úterý jsme se vydaly s Ájou bruslit cestou do Chodovský Hutě, nicméně tam jsme nedojely a byly jsme vcelku rády, že jsme přežily..tedy aspoň já ano, páč se proti mně řítil velikánskej traktor a já z kopce dolů zásadně nebrzdím :D tak mě pak Ája naučila ještě brzdit pomocí pluhů či čeho :o)
ve středu přijela návštěva a to paní Kaprová a s rodinkou, tak jsme společně zahráli Blokus a Jungle speed a hlavně UNO!!! Tu hru prostě miluju a ke konci mi to už i fackt šlo ;) to víte..měla jsem asi pětiletou pauzu :o)
ve čtvrtek jsme vyrazily do Mariánek (pro mě tak moc spojené s jednim pipinem :o))vykoupat se do místního bazénu (to samý :D), na pizzu a po obchodech hledat dárek paní Marešové (majitelka chaloupky). Zavítaly jsme i do DéEmka, kde jsme vyzkoušely snad 30 voňavek a to nepřehánim. Od Nike, přes Naomi Campbell, až po Mexx, Beckhamovky či Banderase (na to jak je ten chlap sexy!! tak ty jeho voňavky strašně páchnou). Nakonec jsme zašly vykoupit kaufland a vyzvedly jsme Péťu na nádraží.
Mno a pátek se sobotou probíhali vcelku ve stejném duchu..


Prostě relax, pohoda a prima poslední týden prázdnin.

Žádné komentáře:

Okomentovat