čtvrtek 7. srpna 2008

Plastická chirurgie s.r.o.


Tož jsme se konečně, děcka, dočkali :o) já teda newim jak vy, ale já se na nový díly těšila jak na Vánoce :o)

Docela mě vlastně překvapuje, že něco tak kontroverzního, jako je Nip/Tuck mohlo vůbec vzniknout v Americe. Vždyť i kvůli půl nanosekundový ukázce bradavky Evy Mendes v reklamě na voňavku od Calvina Kleina se v USA strhla lavina protestu :D jak potom můžou vydejchat tenhle seriál, to by mě teda zajímalo :D :D :D

Škoda jenom toho pozdního vysílacího času. Zas ale na druhou stranu ;) kdo to včera viděl ;) tak dřív se to fackkt vysílat nemůže :D

ou..a newim, jestli jste to někdo viděl, ale mě se u toho povedlo ukápnou slzičku :o) ta Máma byla strašně dojemná...

resume: jeden z nej nej nejlepších seriálů :o)

P.S. Nepřipomíná vám syn Seana McNamary Michaela Jacksona?? :D

1 komentář:

  1. "Docela mě vlastně překvapuje, že něco tak kontroverzního, jako je Nip/Tuck mohlo vůbec vzniknout v Americe. Vždyť i kvůli půl nanosekundový ukázce bradavky Evy Mendes v reklamě na voňavku od Calvina Kleina se v USA strhla lavina protestu :D" A není to třeba tím, že Plastiku dávaj po 22 hod.? A reklamy dávaj přes celý den?:)

    OdpovědětVymazat