sobota 3. května 2008

"Když to srovnám s tím výletem na Kokořín...."

tak když to teda srovnám, tak tento výlet byl mnohem lepšejší ... i když je fackt že na Kokoříně jsem taky nebyla ;D

Za všechno může nuda.. z nudy píšu Honzovi o ic, ať se nenudim.. pak jsem si z nudy začala napouštět vanu, že se naložim :) a pak prý Honza jestli si nechci udělat výlet... tak zas proč ne.. nudit jsem se stejně plánovala celej večír :)

Honza vzal Michala, já Zuzku a mohlo se razit...

všichni se mě pořád ptají, jestli mi nejni zima, páč chodim jenom ve svých ultra čupr nových kraťasech :) no nejni :D kdyby mi zima byla, nebyla bych si byla bývala kraťasi oblíkla :D přece :D

na krásenský rozhledně bylo trošku bláta, ale hezky jsem se tomu vyhla ;)
rozhledna má teoreticky 121 schodů, ale Honza mi do toho kecal, takže nevim nevim..

mno a neboť se nikomu nechtělo domů, tak Honzu napadla ještě návštěva Mariánek a zpívající fontány.. já si teda myslela, že si dělá srandu ;) a taky jsem si myslela, že fontána ještě hrát nebude ;) v obém jsem se mejlila :D (to je staročesky ;))

do Mariánek je dlouhá cesta..a hororová.. žádná cilivizace (to se schválně)... a my si začnem vykládat o hororech :D to byl nápad Michale teda :D

tak fontána v Mariánkách už fackt zpívá..ještě že jsem se nevsadila :D

fontána hrála pismeno F čili Giuseppe Verdi - Nabuco (no prostě ta z tý reklamy :D)

vymotat se z Mariánek je pro Honzu a jeho "mužskou intiuci" úplná hračka :D ;)

v lesích je fackt krušno...potkali jsme srnku a málem jsme se se Zuzkou pokakali strachy... a pak přišla mlha..a všude samý les jenom a zase žádná cilivizace...
dlouho jsem neviděla Sockolov tak ráda, jako dnes večer :D :D

Příští výlet naplánujem my, Zuzi :) a vyzmem jinou music, páč to co teda poslouchali chlapcani už neci dlouho slyšet..czech und slovak hip hop ... bleeee

9 komentářů:

  1. Problem s českym a slovenským hip hopem?
    určo to bylo CD kere tam dal Honza ... vid? to ma ode mne ..

    OdpovědětVymazat
  2. jj Honzovo cedko.. hruza teda

    OdpovědětVymazat
  3. Heya, Dáda je tu :D.. Slovenskej hip hop je fakt good. Si poslechni třeba H16, Moja reč, Disharmonia, Kontrafakt a bude Ti hey :)..
    I když ke zpívající fontáně v Mariánkách se hodí spíš nějaká romantičtější vlnka, vím svý ;)..
    Jsi volné dny pojala výletově, viď? :)..

    OdpovědětVymazat
  4. že to ale trvalo, než ses vrátila :)
    kdeže.. k slováckýmu hip hopu mě jen tak nedokopete..ee

    to yo ;) jsem celý volno provýletila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Heh, LoL, rofl, yahoo, yeah.. Jsem Tě málem nepobrala s tím, že jsem se vrátila :D.. Ale už jsem na zemi :)..
    To je správný, že jsi ho tzv. provýletila, lepší než být stereotypně doma ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jj. H16, moja reč .. to je přesne to o čem tu mluvím .. kontrafektem je smozřejmostí ... kdyby na te fontane pousteli hiphop, taky bych tam jel ..

    OdpovědětVymazat
  7. tssss děte pryč s takovým blaafem...fackt děs s váma...

    kdyby na té fontáně pouštěli hiphop, tak bych tam nejela ..

    OdpovědětVymazat
  8. Veju : nevíš o co přicházíš - věc jmenem hiphop

    OdpovědětVymazat
  9. Občas se ale objeví slabá chvilka, kdy mi i nevadí ;-)

    OdpovědětVymazat