úterý 6. května 2008

emo

Nedávno jsem na netu náhodou objevila tohle video a chtělo se mi skoro až zvracet za ty zvrácený názory paní "psycholožky"...



Ať jde do pr.ele s tim, že emo je ten, kdo si v koutě podřezává žíly a jediný, na co myslí, je smrt a sebevražda... takový pindy fackt :/

Já sama se tedy emákem nenazývám, i když k tomu hodně inklinuju.. yo líbí se mi emo styl, emo hudba (občas) a emo obrázky... moje vlasy taky prý vypadají emácky...

Dáda mi říkala, že si na netu oblíkla emoboye a emogirl .. já jsem si to dneska našla (nvm jestli je to to samý...), a byla to sranda :o) a tackhle vypadá moje emogirl ... skoro já ;)

Chcete si to taky zkusit? Prosim:

Dress-up Emoboy

Dress-up Emogirl


Obrázku emáckých a všelijakých hodně hodně podobných je strašně moc, proto sem ani žádný nebudu dávat, každý už se s nimi určo setkal... stejnak jsem ale udělala galerku s my favourite ;)

Tohle je momentálně můj naprosto nejvíc nejoblíbenější emo obrázek... takový náááádherně barevný vlasy bych teda chtěla taky :( kam se na to hrabe moje "růžová"..prostě krása

13 komentářů:

  1. moje postřehy:
    - každej ma jinek styl hudby - z ktere josu EMOce, takze i ja jsem EMOman?
    - Kdyby emo nebylo spojeno s podrezavanim, krvi a tak .. tak to není všude na obrázkach, ne? to si pak odporuje -> a tím padem si to lidi hazeji do jedoho pytle ... ale tak je to s jakymkoli stylem - strasne moc lidi si mysli ze hiphop jespojeny s hulenim ... strasne moc lidi .. a je to pravda?
    - jsou určita spojitka ...
    - a ja mam taky jedno - EMO => špatna hudba, nenormalni chovani ... to je pro me EMO! (nebo je normalni mit pomalovenej celej xicht 90% sveho dne? )

    P.S. sry za rejpani ..ale je to jen můj nazor ...

    OdpovědětVymazat
  2. -no vlastně yo..EMO je pro každýho něco jinýho ne? Protože emoce v každym vzbuzuje něco jinýho..
    -dobře..přiznávám, že emo obrázky jsou plný krve a smrti..ale proč..to teda netušim...tvůj postřeh s hiphopem je taky správný..
    - rejpání to nejni..protože nejsem emo..nebo aspoň ne úplně totální, jenom okrajová...ale EMO pro mě neni špatná hudba (např. 30 Seconds To Mars jsou naprosto bomba).. a s tím malovávím..to je prostě EMO..je to styl..stejně jako pro GOTHIC je známá totál bílá tvář, černý oči - duch...

    OdpovědětVymazat
  3. a Duchy je symbolem čeho?
    Není to náhodou symbol smrti, posmrtného života?
    kdyby Emo nebylo spojeno se smrtí tak nema symbol duchu a neni vseude krev a tak.. ne?

    OdpovědětVymazat
  4. jasně že duchové jsou symbolem smrti a posmrtného života, ale taky gothic people..

    OdpovědětVymazat
  5. mno vidiš..takže přece jen bude nějaké spojítko EMO - smrt,posmrtný život a krev ... a kdyz vidim ty "obrázky jak si ziletkou "podrezavaji ruce napisama "I hate" "I love" "I need you" atak. tak to neni normalni.. a ty obrazky jak si vyrvou srdce z těla a dají ho svému druhému .. to pro mne nnei normální ... fatk hnus ..

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, taková diskuze :).. Já když slyším slovo EMO, tak si představím podřezaný žíly :-/.. Fakt si nedovedu vytvořit představu, že bych byla EmoGirl.. Možná bych se k nim mohla z části přirovnat občasnýma pocitama, ale jinak fackt ne..
    Co se týče obrázků, tak některý jsou good, ale jejich styl... spíš mi přijde, že na sebe chtějí upozornit a chtějí být litovaný..

    Jinak Veju, našla jsi správnou stránku na to oblíkání ;).. Jako já jsem si vytvořila fakt frajera, bys jukala :D..

    OdpovědětVymazat
  7. :-) mno tak jak vidim jsem na EMO styl dva se stejnym nazorem.. tedy skoro stejnym ...

    OdpovědětVymazat
  8. "dobře..přiznávám, že emo obrázky jsou plný krve a smrti..ale proč..to teda netušim..." a nespletla ses náhodou s Githic obrázky? A jen jedna věc, když se nevyznáš vůbec ve světě, rači si piš ty svoje kravinky o tom, jak každej tejden miluješ někoho jinýho a jaký strašný vlasy by sis zase přála. EMO je styl, který je založen na sebepoškozování a asi si nikdy nepotkala EMOuše, protože když tvrdíš o někom, kdo kolik let studoval a zabejvá se psychologií, že lže, tak jseš asi psychycky labilní. Zamysli se nad svym životem, protože se chováš jako malá pubertální kráva.

    Dusík

    OdpovědětVymazat
  9. jako nic proti,ale že bych se zrovna měla řezat , když sem emo je fakt karvina. Je velice krásné, když jdeš po ulici a lidi se na tebe vyloženě čumí, skrz to že vypadáš jak emo.A ještě k těm obrázkům na kterejch je smrt, krev,... vypovídaj něco oo sobě kerá to kreslila a né o všech co se na to kouknou, taky bych mohla říct, že když vidím jak si to někdo jde po ulici a na celé kolo a vyřvává mu mp3, že je nějakej krypl, ale može mít zrovna tak rád hlasitou hudbuu jakk někdo emo a takové obrázky a nemosí být zrovna vyšinuteja řezající se pablb. Emo není o řezání, má jenom víc emocí, ale to má každá hudba jen některé víc a některé míň. tAK BY STE KONEČNĚ ŠECI MOHLI PŘESTAT ŘEŠIT EMÁKY PAČ JE TO UŽ TRAPNÉ, JAKO BERU NÁZOR, ALE ABY NA KAŽDÉM BLOKU KDE JEN ZMÍNKA O TOM ,TAM VLETĚLO PÁR IDIOTŮ A NADÁVALO A ŘÍKALO ŽE SE JIM CHCELO ZVRACET KDYŽ TO ČETLI, TO FAKT UŽ VTIPNÉ NENÍ TO MOŽE UDĚLAT KAŽDÝ MAGOR, ALE VYPOVÍDÁ TO SPÍŠ O TOM JAKÝ JE ON!!!!!!!!!!!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Je to pičovina, emo je nejlepsi..

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi asi hodně vadná že? Ta kočka s vlasama s perleťovýma barvama že je EMO? :D Ta je 100% veselejší než všichni černí emaři dohromady.

    OdpovědětVymazat
  12. neřekla bych, že všichni lidi co žijí tímto stylem jsou smutní :)), jak já vím tak i smích je emoce:)

    OdpovědětVymazat
  13. nádhera já chci taky takový krásný ale sou i hezčí ale tyhle jsou taky sexy krásný :-*

    OdpovědětVymazat