neděle 2. března 2008

Všechno je definitivní

Knižka od Stevena Kinga, plná povídek...
A mezini nimi i 1408

Včera jsem šla do knihovny, řekla jsem si totiž, že se konečně vrhnu na projektovou práci do školy...a mezitím mi knihovnice oznámila, že tu mám zamluvenou knížku Všechno je definitivní. Vyzvedla jsem si jí, aniž bych věděla, o co jde. Jakmile jsem ale viděla, že autorem je Stephen King, tak mi blyklo
Povídka měla pouhých 50 stránek, a tak jsem si řekla, že to přečtu ještě ten večer. Poté, co jsem dočetla Děsivé pravdivé žraločí příběhy od Terryho Deary (děsivé dějiny, děsivá literatura, děsivá věda, děsivá architektura, drazí zesnulí a bůhví co ještě děsivého) jsem se vrhla na Kinga. Už hned po prvních pár řádkách jsem sice začala litovat, že jsem to nenechala až na ráno, přece jenom to je tak trošku horor, ale knížku jsem neodložila..
Povídka má tedy mnohem rychlejší spád než film, kvůli kterému jsem si to vlastně zabookovala, páč popravdě řečeno, bych na 1408 asi nikdy nenarazila. Oproti filmu jde knížka hned na věc, a Mike se bojí už před tím, než vstoupí do dveří. Pokoj jde taky hned na věc, nejsou zde žádné zahřívačky typu znovu upraveného toaletního papíru.
Musím říct, že jsem nevěřila, že se jde u knížky bát, nebo mít alespoň nepříjemný pocit..což je vcelku hloupé, když vezmu v úvahu, že jsem brečela u Harryho šestky a i u sedmičky (bohužel jenom u anglických originálů, ty český už mě tolik nevzaly..) a všechno s ním prožívala..Mno o zkušenost navíc
Knížku rozhodně doporučuju si přečíst...možná, že kdybych zrovna neměla plný ruce práce s tou pitomou ročníkovou prácí, tak bych jí i přečetla celou...ale jenom možná...je tu i povídka Jízda na střele, což je taky zfilmováno...

Žádné komentáře:

Okomentovat