čtvrtek 27. března 2008

Hercules v O.C.?? dream come true ;)

Dneska jsem konečně stíhala O.C. naprosto od začátku (a ne jenom poslední větu :D) a tak jsem si v titulkách všimla velice zvláštního jména:

KEVIN SORBO

má láska z dětství :D
Bóóóóóóže jak já byla šťastná, když jsem ho viděla :D Jak malý dítě :D bylo na něm sice vidět pár vrásek, no na kráse mu to rozhodně neubralo ;) pan Sorbo je jako víno ;) :D
Myslela jsem, že taková star, jako je on, se tam jen mihne na jeden díl, no nebude to tak :D mistr Kevin Sorbo se v O.C. bude objevovat celých sedm dílů :) no a nejlepší na tom je, že se z něm vyklubal Frank Atwood, čili Ryanovo taťka :D svět je malý ;) tak už víme, po kom je Ryan takový kůrolez :D (kořeňák :D)

8 komentářů:

  1. jenze ty kazdej tejden milujes nekoho jinyho.. takze je tezky se v tobe vyznat ....
    jednou je tutamten, pak tamten, apak na plese nekdo jiny a pak si v rozpacich ze te nikdo nechce ... takhle zit nejde milovat pokazde nekoho jineho a vzdy od toho ulitnout pryc ..
    nedivim se tem klukum ze te nemaj radi ... asi by nemeli ti kluci radi ani mne a jakoukoli jinou holku kdyz kazdeho silene otravujes a nedas mu spat svimy sms a furt se vnucujes ...
    chudaci ... zkus se chovat jako normalni holka, furt pises o tom jak velika si a pritom i ten gymplak od nas ze skoly ma vice rozumu ..zkus se nad sebou zamyslet ...

    pak pochopis o cem je zivot a ostatni s tebou budou jednat jinak

    OdpovědětVymazat
  2. a co třeba trošku kuráže a podepsat se?? :-D

    OdpovědětVymazat
  3. podpis neni dulezity ... kdyz to neberes vazne

    kdo bude dalsi tvoje big love?
    hmm??? nezacnes se takhle rychle zamilovavat i do holek? coo?
    cejtis se silna? zamilova se do nekoho votravovat mu zivot a kdyz Te odmitne votvravujes ho furt dal? mno????
    to mi vysvetli .. mne to doclea zajima!

    pac ty tvoje zamilovany stavy jsou fakt uz nejsou normalni a k tomu ta tvoje "moda" myslela sem ze se .........
    proste hnus... takhle tou tvoji extravaganci kluky neziskas... vsadim se ze to vsechny spise odradi :-!

    OdpovědětVymazat
  4. velmi hrdinská slova...
    1) pořád nevim kdo jsi (je velmi statečné se tu do mě navážet, když ani nejsi schopná se podepsat, a říct tak, kdo jsi)
    2)pokud ti moje moda vadi, tak se na mě nekoukej a máš po problému
    3) OMG!!!

    OdpovědětVymazat
  5. ty anonimko ty snad nejsi normální je snad každého věc co dělá a koho miluje a kdy ho miluje tak se do ní neser a když tě to sere že miluje každý ten třeba někoho jiného tak to dělej taky ty krávo...
    Vejo... je a O.C je namakaný seriál ted ho sleduju v pohodě v klídku doma protože jsem nemocná a uplně si ho užívám škoda že za chvilec zkončí

    OdpovědětVymazat
  6. Nyno, děkuji za podporu proti anonymovi ;)
    a naprosto souhasím, O.C. je upe best :) a teď zrovna taky koukám :) tak se koukej uzdravit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nyno, děkuji za podporu proti anonymovi ;)
    a naprosto souhasím, O.C. je upe best :) a teď zrovna taky koukám :) tak se koukej uzdravit :)

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji a není zač já se jim taky pořád směju ale už mě to štve představ si i když jsi mi pak napsala ten komentář k tomu tak tam pak napsala další holka jestli ji to nepošlu oni jsou fakt už lepí.... škoda jen že O.C končí ale já si to užívám jsou tam super lidi a jsem na nich závislá už :D

    OdpovědětVymazat