neděle 23. března 2008

Paříííííííme :o)

Dneska slavila Adélka svoje osmnáctiny. A že to byla parádní oslavička :) Víte dámský jízdy jsou prostě nejlepšejšííííííííííí :)


Začaly jsme ve tři, kdy jsme si šly sednout na frappé do Falknova, odkud jsme ale byly vyhozeny kvůli nějaké privát párty... nešly jsme ovšem daleko, hned vedle je přece Jack :D já to tam sice dvakrát nemusím, ovšem se sqělou bandou ... ;)

I zde jsme začaly čokoládou...byla nám doporučena... ale pak to přišlo :D každá jsme si objednaly jiný coctejl ;) já jsem sice chtěla jít na jistou piňacoladu, ovšem nakonec jsem šáhla po nějakým WarpZone..či co :D no ono to bylo jedno, protože všechny stejně kolovaly ;) každá jsme si samozřejmě objednaly jiný, abychom mohly patřičně ochutnávat :) stejně jsem měla nejlepšejší :D

Pak přišly i nějaký panáčky..tady jsem zůstala na domácí půdě a sáhla jsem po zlatým miláčkovi Pushkinovi :)...ovšem ten druhý panáček..Šárinka mě donutila do Malibu... to ale byla síííla :D ještě že jsme to pily postupně viď??? ;)


Krásný propařený dník jsem zakončila výletem do Varů s mým berounkem Lucinkou Stejspinkou, kdy jsme se nejprve trošku motaly po silnici ;) ale Lucinka je šikulka a zvládla to :D představte si...v Tescu neměli ani jednoho velikonočního zajíce... jsou divní :D

Jdu spát..mám dost.... :D
jinak jsme počítaly s holkama, kolik alkoholu jsme namýchaly a vybumbaly ;)... tak to bylo dvacet příchutí bůhví jakých alkoholíčků :D

no ještě že si to za měsíc zopakujeme znovu na tu mojí osmnáctku :D to pojede :D to navíc bude i pařbička v Praze, viď Lucinko :D světe těš se!!! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat