pátek 14. března 2008

O.C. Callifornia

Víte, já tomuhle seriálu nikde extra neholdovala..až do doby, kdy ho hodili před Čarodějky, a já ho tak začala sledovat..
Chytl mě..americký bohatý dětičky :D hezky se oblíkaj, a mají cool hlášky ;)
seriál jsem si zamilovala a měla jsem nervy, když oni měli nervy, brečela jsem, když oni brečeli, smála jsem se, když se smáli oni...

Víte, já brečím naprosto u všeho....mno proto mě dnešní díl totálně dostal... Marissa Cooperová (Misha Barton) je mrtvá... což bych rozdýchávala jenom malým brekem, ale když umřela Ryanovi v náručí na mě bylo vcelku dost.. mno a ta náááááádherná písnička ;)

http://youtube.com/watch?v=BKl3phfjWTc

a tady je přímo ta scéna :'( hhmmm...brečím znovu :-D

2 komentáře:

  1. Coooože? Tyfogo, teď jsem to sledovala, páč jsem na to měla čas a v pátek jsem viděla jen první půlku. No to je mazec. Ač je to z prostředí, které se absolutně neschoduje s naším, tak jsem tomu celkem slušně propadla. Jak se to stalo? Musim si to stáhnou:-). Třeba ještě ožije nebo se to jen někomu zdálo =o).

    OdpovědětVymazat
  2. Já musim říct, že když Nova začala vysílat O.C., tak jsem je za to skoro až neměla ráda...co nám je do rozmazlených bohatých amerických dětiček??? ;) a absolutně jsem to nesledovala....
    mno ale teď to začali dávat znovu a nějak mě to chytlo.. :)
    ale takový konec??? To může taky udělat jenom Amerika ;)

    OdpovědětVymazat