čtvrtek 30. října 2008

Zpátky ve školce

Včera jsem s Ájou zavítala do habešácké školky na menší exkurzi. Podle návodu paní Evy jsme si sice nebyly úplně jisté, že školku najdem (nic proti návodu, jde o náš orientační smysl :-P), ale jsme šikovný :D. Ještě že je ten Habartov malej ;).

Evička se na nás s úsměvem od ucha k uchu vrhla a už jsme byly vtaženy do víru dětství. To byla paráda :o). Já se nejvíc těšila, až uvidim zase všechny ty hračky :D hlavně kuchyňku :D tam jsem ve školce trávila nejvíc času :D.

Paní Eva nám ukazála úplně celou školku. V jedný třídě jsme narazily i na Klausovou (teď si spojuji informaci, kdy mi Klausová na plese říkala, že vlastně pracuje ve školce :D). My jsme se teda s Ájou hned ztratily, páč je to pořádný bludiště ;) viděly jsme úplně všechno. Nádhera. Nějak mi nejde včerejší výlet popsat, protože nemám slov :o). Byla to všechno fakt paráda :o).

Pak jsme si sedly do kanceláře ředitelky :o) a klábosily, drbaly, povídaly snad úplně o všem :o) no prostě holky :o).

Myslim že už vim, kde budu trávit svoje pomaturitní období :o) Hlásim se jako dobrovolný pomocník :o).

Žádné komentáře:

Okomentovat