pátek 3. října 2008

O čem se mluvívá...

...nedaleko (po)bývá...

Ovšem, když jsem dneska s Dádou mluvila o Rejoice kalhotách, že prý bych taky chtěla jedny do sbírky, když už jsem ta skautka (protože možno ač mylně, já mám rejoice spojený se všema skautama světa..je to snad nějaký poznávací znamení...), vůbec jsem netušila, že ještě dnes budu jedny držet v rukách a odnášet si je domů :D

a zadara :D

má skautská sestra Klíště totiž měla asi štvery a tak když jsem o nich dneska na naší "válečný poradě" začala mluvit, hned jedny vytáhla ze skříně a hodila je po mně :o) a přesně ty ony, o kterých jsem dneska s Dádou mluvila, že by se mi líbily :)...

tak asi tak no :o)

3 komentáře:

  1. Wow, hustýýý, závidííím :)..

    OdpovědětVymazat
  2. klix: barevná kombinace není..jsou jenom sytě modrý..nejsou to takový ty klasický, jak je všichni máte ;-)

    OdpovědětVymazat