čtvrtek 2. října 2008

Nike Rockstar Workout Nu Soul

dlouhý to název, já vím :o) ale co vše se za ním skrývá. Pokusím se Vám to tedy přiblížit :o)

Konečně nastala středa 1. října 2008 a já ve čtvrt na sedm vyrazila směr sokolovský vlakáč, kde jsme spolu s Ájuškou počkaly na Excelsior jedoucí nach Karlovy Vary. Celou cestu jsme prokecaly o všem možném, i když je fakt, že tentokrát převážně o nastávajícím maturáčku (nastávajícím :D chachááá).

Couraly jsme se k fitku, cestou jsme, jak už tradičně, zamířily i k výloze Orchidee..což jsme neměly dělat :D to je prostě nádhera holky..až mi bylo i líto, že už mám šaty vybraný :D
Schody do Primy byly včera nějak náročný :D a ve fitku bylo teda šíleně narváno :D až jsem se lekla, že všechny ty holky v šatně jdou s náma na Soul..naštěstí zmizely někam fuč :D
Pomalu se začaly slízat známé tváře jako Weruuuunka, Kačemka či paní učitelka :o) v sále už byly i další tvářičky a nakonec se nás sešlo asík 15. S Weruuuunkou, Kačemkou a Ájuškou jsem rovnou domluvila maturáček, všechny hned nadšeně souhlasily :o) jupíííjééé. Jsou to prosím moji mazlíčci!

Teď už konečně k samotnému tréninku :o). Hned, jak se začaly ozívat první rytmy doprovodné hudby, mi bylo teda naprosto jasný, že tohle bude nááááááářez a nejlepší workout dosud (jo já vím, říkám to o každým novým tréninku :D, ale tentorkát to myslím smrtelně vážně :D). A už jenom warm-up (jakože rozcvička) byla snad to nejkrásnější, co jsem kdy viděla. Jak jsme s Weeeerunkou svorně pronesly, kam se na tenhle úžas hrabe Afrika. Já osobně musím přiznat, že mě to úplně strašně připomíná Honey - a to jak hudbou, tak i krokama. No prostě ááááááááááá :o)



Když jsme asi po půl hoďce konečně dospěly k samotný nike soulový chorošce, Romča se Soničkou (to jakože trenérky) nám nejprve ukázaly, co už umí a nám všem spadla pusina až na tu hezkou primáckou podlahu :D znovu musím opakovat, že nic hezčího jsem ještě u Nike Rockstar Workout fackt neviděla! Já osobně si tam třebas občas připadám jako Michael Jackson ;) nebo spíš ty kroky mi občas avokujou ten jeho egyptskej klípek :o) a je tam i jededn tríček ze step up 2 (let's dance 2).

No co k tomu ještě dodat :D máme tedy dost práce :o) ale na maturáčku teda rozhodně zazáříme :o) páč jsme prostě nejlepšííííííííí :D

tak asi tak :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat