neděle 26. října 2008

Miluj mě, prosím (Wicker Park)

Díky vybírání písničky na nástup na šerpování jsme se dostali až k jednomu filmu. K Miluj mě, prosím. A jak? No navrhla jsem písničku od Coldplay - Thi Scientist, a holky se hned ozvaly, že byla v tomhle filmu..

Z filmu samotného jsem kdysi viděla na HBO asi jenom 20 minut, takže jsem nebyla v obraze. Nicméně Mischa mi ho tenhle týden donesla na dývku (pamatuje se prosim Vás někdo, že bych o něj žádala?? ;) páč já ne :D nicméně moc moc díky).

Tak jsem se dneska dostala k tomu, abych si ho konečně pustila.

Co k tomu filmu ale říct... je to ten typ filmu, u kterýho musíte přemýšlet a zapojit všechny mozkový buňky hned při prvních titulkách, a vypnout můžete až po skončení filmu. A stejně Vám to nedá a pořád nad tím filmem budete přemýšlet. Při nejlepším si ho pustíte ještě jednou.

Hlavní dějová zápletka vlastně není až tak neobvyklá. On miluje ji, ona miluje jeho, hrou osudu a její "kamarádky" jsou však odloučeni, a snaží se k sobě dostat zpět celý film. Nicméně díky tomu, že je to celé natočeno absolutně nechronologicky a neseřazeně, scény na sebe téměř nenavazují, dostává se tak film na úplně jiný level.

Pokud tedy budete mít čas, chuť, rozhodně Vám tento filmík doporučuji. Je to nádhera. A když se na konci konečně shledají na letišti, a hrají u toho právě zmiňovaní Coldplay, jste šťastní s nimi. Tak silný a krásný je to film. Vážně doporučuju!

4 komentáře:

  1. Uvědomuješ si něco? Doporučuješ mi tu film (ostatně tak jako jiným.. beru to..) :).. Ale co když se tu najde někdo jako já? Tím chci říct, že jsem nechápavá a když si pustím tento film, tak ho nepochopím, když už ty sama říkáš, že je to typ filmu, u kterého musím přemýšlet a zapojit všechny mozkový buňky. No Wow :).. To nejde :).. Já zapojuji všechny mozkový buňky do všech písemek a nic z toho :(.. Tak si vem, když je zapojím do filmu :).. Řekni mi narovinu - má cenu, abych se na to podívala? :)..

    OdpovědětVymazat
  2. To přece nemůžeš teď říct, že ten film nepochopíš, když jsi ho ještě neviděla..a nepleť jsem zapojování mozkových buněk u písemek..to je zaprvé něco úplně jiného a zadruhé máš asík trošku zkreslený názory, když si myslíš, že nic z toho ;) náhodou nemáš dobrý známky,ne?? ;) (krom němčiny snad :D)

    a rozhodně MÁ cenu si tento film pustit!! Páč je fakt nádhernej. Jde jenom o to ten film pečlivě vnímat od začátku až do konce :) nic víc v tom neni :).

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem tím říci, že když to bylo složitější tak nějak pro Tebe, tak pro mě už tuplem. Ty jsi totiž filmový kritik a všímáš si i těch největších detailů, jenomže já ne :)..
    Co prosím? Mám dobrý známky? No to nevím :(.. Nedaří se mi v němčině (což se mi nikdy nedařilo) a v účetnictví. Spadla jsem na úroveň těch nejhorších :(.. Hrůůůza :(..
    Jestli to rozhodě MÁ cenu se na ten film kouknout, jak říkáš, tak mi ho prosím vypal :o).. Až budu mít jednoho dne čas a nebudu mít co dělat, tak si ho pustím :).. Ale to abych měla hafec času, jelikož si ho budu muset pořád buď to přetáčet a nebo pouštět stále dokola :).. Záleží na tom, jak mě to bude bavit :D..

    OdpovědětVymazat
  4. Heeeey !!! Filmy nejsou od toho, aby nám zahnali čas, který nám přebývá.. pokud razíš takovou teorii, tak se na tenhle film ani nedívej ;) tak pozor ;)

    jinak dneska jsem se na něj koukla ještě jednou (tentokrát i v češtině, to byl fackt děs :( ), a zaplnilo mi to drobné nejistoty z prvního sledování :) takže ten film je v poho na pochopení..už ;)

    a ještě..fackt Ti ho nevypálím, páč je to originálka..a ty pokud vím až tak moc dobře pálit nejdou..no možná že hackeři a profíci to umí, no já ne :D ale mám ho pučenej od Mischy (tj. Míša H.), tak se domluv s ní :o).

    OdpovědětVymazat