neděle 13. července 2008

Tristan a Isolda - Love so alike

Náááádherná písnička v ještě náááááááááááááááádhernějším filmu. Tenhle film zařazuju rozhodně mezi Top 10, možná i mezo Top 5 :o) a hlavně ten James Franco ;) a Marek Vašut :D

to ale nejni ta pointa ;) ... stáhla jsem si soundtrack, kterej teď furt sjíždím. Nádherná skladba Love so alike. Hlavní melodie přímo magická, jen jí zahrát na ten klavír. Mám pár stránek na noty, bohužel zklamaly, Tristan a Isolda k nenalezení, leda že bych si to chtěla zahrát jako klasickou hudbu od Wagnera (bůhví co to je..).

Tak jsem si včera večír sedla k notovýmu papíru, ke svýmu pianku a pokusila si ty zatracený noty napísat sama, jenom podle poslechu originálu. Povedlo se mi to na jedničku, no nebo aspoň na dvojku, páč samozřejmě to nejní tak perfektní a nádherný..obzvášť když v originále mají závěrečný solíčko housle či co..

Tady je můj pokus:


Tady je originál:


A tohle jsem sem musela dát taky ;) nejprve skladba Two Loves Be One a poté Love So Alike i s textem, který Isolda četla Tristanovi..v aj of course

Žádné komentáře:

Okomentovat