úterý 1. července 2008

nápady & ledová káva

klikovanej článek :D

k těm nápadům:

já mám teda pekelně hloupý nápady ;) čím jsem starší, tím jsou hloupější :D píšu Ondrovi, že prý jestli můžu přijet na tábor..v poho můžu..Honza mi posílá mapu se strašně ftipnýma poznámkama jakože pozor blondýnky, je to v lese, můžete se ztratit..haha..hlavně že jel nach Bundes..blleeeee...
nejenom že idos nezná Liboc, která je nejblíž, a ze který by se teoreticky dalo dojít pěšky, ale do všech ostatních okolních prdelek bych musela asi tak třikrát přestupovat a pořád by mě čekala pořádná štreka..což tedy nejni hlavní problém..ale znáte mě :D
no a kolo..moje kolo je ***** a ******* a ******* a hlavně úplně nejvíc ** ****, takže dojet někam až nach tam někam, bude docela záhul..haha..
ještě ke všemu mě tedy nějak valně neláká představa, že bych měla přijet někam úplně do ciza..přece jenom znám asi tak 3 lidi..možná 4..hmm bomba..začínám chápát Stejspi a Milku, když byly fialový až za ušima a snědly všechny zásoby, než se dokopaly přijít do tábořiště..a to nás všechny znaly.. a já ne.. no bude to ještě sranda

k tomu ledovýmu kafi:
Aléda strašně moc chtěla do Jacka na něco..plná zahrádka a dovnitř se mi nechce, ta samá situace i vedle ve Falknově, tak jsme skočily do Pizzérky na zahrádku (mimochodem nechoďte tam, když tam bude obsluhovat "stará seschlá rašple", pardon, že musím použít takovéhle přirovnání..ale je laxní, zpomalená a absolutně vás bude ignorovat, takže pokud nebudete mít notnou dávku času a trpělivosti, fackt bych tam nechodila ;))..já si objednávám točenej Alofok, Áďa Coca colu light..dobrý..pořád čekujem místo u Jacka..Áléda žbleptí něco o tom, že tam mají sqělý ledový kafčo(!), ve Falknově zato dělaj už i ledovou čokoládu (!!)..pár ftipů na toto téma..placení nám místo nanejvíš deseti minut trvá dobrou čtvrt hodinu..ach ta obsluha..
u Jacka místo..tak jdem ochutnat to sqělý kafčo..přichází servírka Petra..objednáváme..tu ledovou kávu..a dostaly jsme tohlencto..bomba..prostě paráda..to jsem se musela začít smát..my jsme se těšily na pořádnej nějakej..se šlehačkou..ale ne tohle..kdyby aspoň donesly tu béžovou plechovku :D..tak nic no..chtěla jsem si dát koktejl..K2..dnes prý nepijem ;)..tak jindy..koukám na nápojový lístek a tam Sex on the beach akurát bez alkoholu nedepsán ne jako Bezpečný sex na pláži, ale jako Sex bez pláže :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat