sobota 21. června 2008

XI. ročník s policií ČR aka Hurá prázdniny

nebo tak nějak se ta dnešní akce jmenuje ;)

je teprva sice půl sedmý, takže akce ještě zdaleka nekončí, ale článek píšu už teď..

ráno jsme s mamčou vyrazily směr areál bohemka u Delvity..no hlava na hlavě..hlas nějakýho moderátora a máma: "ty wogo to je Zedníček" .. blbost, povidám... hmm tak ne :D fackt Zedníček.. heeeyy chci foto..bude ze mě lovec celebrit :D tak foto už mám v kapse, teď ještě pár kynologických kousků a hodně dobrý tríčky s helikoptéroum pak projít celej areál, samý němci všude..kobra 11 :D..malý pejsánci k výcviku..roztomilý..máma všem krade propisky policie čr :D ... rychle domů na oběd..cestou potkávám pána..ty wogo kdepa já ho jenom viděla? takovej rambo nabouchanej..si říkám asi vyhazovač z tančky..kdepak..najednou zazní "nemrač se"...můj miláček Romanka trenérka..pán byl taky z fitka od baru, co mi vždycky dává klíče :D wim né :D :D :D jinak žádný známý...vracim se asi okolo půl čtvrtý..policie už v čudu..no něco takovýho Zedníček vlastně říkal ;) tak koukám k podiu, kde stojí nějakej klaun a Mickey Mouse :D ftipy na úrovni speciální školy..děs běs..odcházim..už vim asi o pěti, šesti lidech co jdou na večerní ohňostroj..jsem zvědavá, jestli tam někoho vůbec uvidim ;) do toho všeho dnešního zmatku probíhá velká příprava na zítřejší cyklo výlet s holkama ;) usínám asi na dvě hodiny :D :D a pak píše Stejspi, že má v pondělí večer v rychnově velkou party, ať si to prý nějak zařídim ve škole :D :D :D hmmm ... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat