úterý 24. června 2008

Hawana-sangrie party

nebo taky Gril a nebo taky Garden party ;-) názvů je mnoho, tento byl asík ten oficiální :D a bylo to u Lucky Stejspalů ;)

začátek ve čtvrt na osm..v osm už dobře nabumbaná :D.. vypitá skoro celá amundsenka zelenej čaj ve čtyřech..holky to míchaj s džusem, Veju na tvrdo :D..sladký mňam :)..hodně jídla, hodně pití..pak přišla přenáška všeho ven..dostavil se Honza, kterej rozdělal gril..sedíme venku..pořád pijem..těžknou nohy :D..symbolická gesta pro "s" a nebo "bez" (to jako sangrii s ovocem či bez)..otázka "co se pokládá nebožtíkovi na skleničku s vodou?" .. prý chleba.. chleba bylo všude dost... Lucka měla aranžérský tác jenom s chlebem, kterej se nesměl jíst :D pily jsme na OMV, Žluté Lázně, Loket a na Honzy..nebo tak nějak :D..Šárka je velkej píč, tvrdim já, protože během mojí jední skleničky ona vyžunkla čtyři..pak si připíjíme a Šárka prý:Veju a co jsme teď my? no málem jsem se nechala na chytat :D :D..víc lidí..víc jídla..víc pití..Lucka nese nějakej zabijáckej nápoj..dej to Márovi..Šárka to leje do kytek..nějak moc bublinek okolo ;)..pak přichází i Mattoni Mojito :) mňam..moc lidí to nepije..líp pro Veju..dvě plata ledu..skoro celý pryč..lidí už je tu moc..někdo mě zná, nemám tušení kdo to je :D..Lucka se omlouvá, že to není ono..já jsem naprosto nadšená..moje první garden party..prý málo lidí..já jsem ok..spát tu či nespát?? moje postel je moje postel..odvoz domů bůhví kym :D žiju..spim..nějaká dlouhá noc..cože teprve hodina uběhla..další den ráno..pít v pondělí, když je škola..hloupej nápad..odpoledne-spánek jenom..přidat si Lucku na ic..domluvit party v Praze!kdy bude další garden??

Žádné komentáře:

Okomentovat