neděle 22. června 2008

Cyklo den :o)

to jsme si to teda dneska všechny dobře daly ;) chudák Peťulllák, která musela ještě do Habeše..tam už bych nedojela, asi ani kdyby mě tam někdo hoooodně tahal :-P

Tak sraz v 9:00 jsem nejvíc dodržela já ;) 9:02 ;) jasně..být sraz někde jinde než před mým vchodem, tak přijdu ještě víc později ;) ale což...

trasa cesty: Sokolov-Poříčí-po cyklo do Lokte-Svatošky-Vary-Spar-Tesco (veju chtěla ledovou tříšt ;))-Svatošky-Loket-Poříčí-Sokolov-domůůů

náhul jak sviňa...já mám asi naježděno zase na celý rok dopředu ;) samozřejmě Dády tvrzení, že cesta neobsahuje kopce bylo trošičku nadnesený ;) Dáda se nám pořád smála ;) ale prostě kopce aspoň můj kámoš jen tak teda nebude ;)

Můžu vám říct, že když jsme sjížděly ten šílenej kopec dolů, kterej vede ze Svatošek do Varů, tak se mi chtělo skoro až brečet při pomyšlení, že ho budu muset chtě nechtě vyjet nazpátek..šílený.. :D

nejvíc jsem milovala ty cyklisty, který nás pořád předjížděly :( hmm..

ve sparu jsme musely vypadat dost směšně, páč Dáda zapomněla klíče od řetězu :D takže jsme to musely poutat mým vietnamským šmejdem :D ale obstál a nakonec se to i povedlo :D :D :D tady jsme si daly pořádně do nosu a pak zas frnk jinam ;)

když jsme znovu dorazily na svatošky, bylo tu docela převodákováno (proč zrovna dneska všichni razili na vodu???), tak jsme si našly místečko trošku dál od restaurace, která je btw pekelně předražená :D s Peťulou jsme se vrhly do vody, do které si Peťula později i sedla :D :D :D

no prostě výlet nářez :D ale já jsem spokojená :)

Žádné komentáře:

Okomentovat