čtvrtek 26. června 2008

Dneska je čtvrtek..

a zítra je vysvědčení. Dneska jela naše třída na výlet do Prahy, Petřín a muzeum či co..já nemohla, kvůli velmi nepříjemné záležitosti, kterou jsem si ráno odbyla a už na ní nechci myslet ...

když jsem došla na starák, tak jsem si uvědomila, že má dneska základka Poslední zvonění v divadle, tak jsem hodila zpátečku a frnk do divadla. Přišla jsem asi ve třičtvrtě na jedenáct (to prosím mělo druhé vystoupení začínat v jedenáct přesně) už do rozběhnuté šou..no nevadí..

bylo to fajn..vyděla jsem spoustu starých známých lidiček (Míru Rouska, Chudýho..) i učitelů. Paní Vendelbergerová mě absolutně nepoznala ;) asi kvůli těm vlasům :D ale po zaznění mého jména si vzpomněla (vážně jsem byla na škole tak oblíbená u učitelů, že mé jméno stačilo??? ;)). Paní Beranová, nejskvělejší třídní (schodně s Laurou, nemůžu rozhodnout), se přidává: "Verunko ty jsi nějaká duhová." Trošku pokec, jak se daří atd..bude z ní zástupkyně..hmmm..a z manžela ředitel na trojce.. hmmm.
Malá beruška paní Andrey (nebo Andrei??) Burešové-Klugové, je už téměř dvouletá holčička, roste na tanečním parketě a je to neuvěřitelně kouzelný sluníčko. Hezčí dítě jsem asi ještě neviděla..krásná po mamince :)

Kareš a Remta..pořád stejný týpani :D scénka, kdy IX. A hrála Holky z naší školky a zvedly to vzduchu papíry s nápisy Remta a Kareš v srdíčku byla až k pláči :D
parodie paní Sojkové ještě víc :D
jinak scénky jsou již každoročně to samé pořád dokola..loňský zvonění bylo hodně taneční, tohle zase scénkové (televizní noviny, klučičí miss, parodie učitelů, průběh docházky, hádej kdo jsem atd)..my ho stejnak měly nejlepší :D

Závěr je smutný pokaždý, letos jsem slzy udržela ;) vlastně asi i vloni :D všechny třídy naběhnutý na podium, zpívat, odjímat se a brečet..klasika, která je ale pořád nádherná..

Za chvilu mě čekají asík nákupy s mamčou, a poté v pět padám do Jacka, kde máme menší holčičí srázek ze základky :o) jupíííí

a zíííítra :D :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat