úterý 9. září 2008

Závislá a závislejší

tady byla fotka, ale už tu neníííí :o) prý totiž porušuju autorský práva..tak se příště vyfotim s eiskaffe, to mám dovolený :D

no jde to se mnou z kopce...ale víte co? mě to neva :o)..ráno káva..ve škole aspoň 3 kelímky "bílé kávy mocca s cukrem"...odpoledne káva...večer káva...káva vládne mému světu tak, jako Dády světu vládnou ty blaf blafy energický ;)
ale když ona mi fackt chutí :o) už i ta školácká automaťácká..člověk si hold zvykne na vše :o)

9 komentářů:

  1. Pfff, mě RedBul pomohl přežít školu po noční. Dnes jsem ho po ruce ani neměla, tak jsem tam radši ani nešla :-D.. Ale dát si kafe z automatu, tak bych musela vypít všechnu kávu z něho a teprve pak bych neusla a to ještě jen z toho důvodu, že by mi v tom bránilo chození na školní čtyřhvězdičkové toalety.
    Btw: Kafe z automatu je prostě největší humusáckej kentík ;-)..
    Dáda.yeah.forever.with.smile :)..

    OdpovědětVymazat
  2. fůůůůůůj...redbul a ostatní energy drinky jsou hnus, zlo. Beru to pouze u vrcholových sportovců, který to fackt potřebujou. Ale když to člověk pije z nudy?? zabííít!!! Navazuje to na sebe v těle bůhví co, je v tom bůhví co, no prostě bez cementu :D

    OdpovědětVymazat
  3. redbull forewer ...
    je to n ej dring na svete... nic na nej nema...

    a kafe z automatu, levny, s cukrem navic dobry ale musi se ho vypit hodne...;) ale musíte vedet jak ten automat okouzlit, aby byl jeste levnejsi :-)

    kazdej ma jinej nazor :-)

    treba pro mne to rozpustny kafe nescafe je vetsi hnus nez to z automatu ...

    OdpovědětVymazat
  4. Veju: Pít energeťák, konkrétně RedBul, z nudy? Oh.. Never.. Je to good parťák možná tak na nudný hodiny! Ale to vodový kafe, kde Ti někdy automat dá poloviční porci, tak to "fakt" nemá chybu ":-)".. To si radši dej kvalitu - Ice cafe nescafé.
    Klixík: Pssst :-P...

    OdpovědětVymazat
  5. Klixik: rozpustný kafe Nescafé je fakt blaf ;-) nejlepší je totiž Jihlavanka :o)

    Dáda: nááhodou kafe je to dobrý a mě ještě automat neošidil :o) asi mě má ráád :o) a zrovna teda toto Ice mi fackt nechutí ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Veju: Řekli jsme hádku.. Tohle není hádka :-D..

    OdpovědětVymazat
  7. Veju: jihlavanka? wtf? to neznam...to neni kafe.. je to jen dalsi nahrazka stejne jako nescafe, DE,jacobs ... :-)

    preferuji pouze kafee: Tchibo :-) nic jineho ne!!!
    a ten kdo pije redbull z nudy je blbec... dokaze nakopnout .. povzbudit a obcas i rozesmat (kdyz se snazite treba zmackat plechovku hlavou)
    jedine to ice kafe nescafe - je tam sice logo nescafe, ale je to jine nescafe nez to rozpustne.. viz vyrobce Coke:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Klixík: Rozesmát dokáže taky i tehdy, když se to trošku smíchá s vodkou O:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dada.yeah: s vodkou se to neda pit..je to hnus...
    ale Mory (z LHoty) mne učil, ze zalezi jakou vodku tam das.kazda jinak voni\smrdi ...on to pije a absolutkou a ta je prej nej..ale to ja nevim ...

    OdpovědětVymazat