pátek 19. září 2008

Nadšenost největší!

Dneska jsme vyfasovali novou učitelku na konverzaci v aj. Druhá (nematuritní!) půlka jí má dokonce na gramatiku. Toliko k začátku.

To vám povim. To byla ta naprosto naprosto nejúžasnější hodina letošního školního roku, a troufám si tedy i tvrdit, že celý střední školy vůbec. Moje štěstím svítící oči museli být vidět až z vesmíru :o) abych to tedy osvětlila: paní učitelka je tak trošku z Ameriky. Žila tam 22 let a její angličtina je prostě naprosto nejvíc luxusní,k parádní, no prostě úúúplně mrtě!!! Za celou hodinu promluvila česky jenom pár slov. Já prostě nemám slov. V jednu chvíli jsem se dokonce přistihla, že se mi do očí derou slzy. Už jsem asi fackt divná :D to bylo prostě něco nezkutečnýho. Škoda, že máme konverzaci jenom dvakrát týdně :( budou to hodiny, na který nebudu moct dospat :) až skoro i závidim druhý půlce, že jí bude vídat častěji než já :o)

Jenom je mi líto paní učitelky Hopfový. Bylo na ní fakt vidět, že jí to mrzí, že jsme jí byli odebrátni, ale klíííd paní čelko :o) ještě pořád spolu máme tři hodiny aj týdně :o)

1 komentář:

  1. Teeda, takhle nadšenýho studenta jsem neviděl snad od prosince 1989. Každopádně gratuluju, je důležité mít dobré učitele.

    OdpovědětVymazat