neděle 7. září 2008

v klášteře :o)

já jsem tak strašně moc šikovnej člověk :D smrdí tu samochvála? jo, páč nikdo jinej tě v životě nepochválí, než ty sám sebe :o)

vstávat v neděli v 8 ráno by se mělo zakázat..ještě že existuje Jihlavanka :o) já jsem totiž na kafi závislá asi jako tahle paní :o)

na tak dopolední stavění nástěnek a odnášení židlí jsem zvládla spolu s Majorem, která pak letěla nahoru pro krepák (kterej jsme teda nakonec v rámci nástěnky stejnak ani nevyužili ;)) a pak ještě skákla k nám na oběd. Vařila jsem a zatím žije :o)

Po dvanáctý jsme vyrazily zpátky směr klášter, ode mě je to fakt štreka..dobrá minuta cesty :o) okolo jedný dorazila i Ájuška, jupíííí :o) tak obě dvě holčiny dostanou za výpomoc extra 5 bodů :o)

tak nástěnku jsme došpendlíkovaly chvilku před druhou..nakonec jsem s ní teda i spokojená, i když ze začátku jsem se děsila, když jsem viděla nádherný nástěnky ostatních středisek (viz Habeš např..). Ale Mája mi naší nástěnku pochválila, tak se asi líbí :o)

dnešek byl naprosto supr den :o) krásnější oslavu mého již osmiletého působení a pobývání ve skautu jsem si nedovedla představit :o) a dostala jsem další placku skautskou do zásoby :o) to bude mít zase Dandula radost :D :D a díky Tučkovo neschopnosti číst, se ze mě stala Borůvka (místo Berušky) :o) a s Majorem mají ohromně ftipnou historku, jak jsem sice Velká Borůvka, ale rozhodně né vysoká. cha cha cha děcka :D

Akurát jsem teda dneska neměla vůbec přesnou ruku, takže mám snad všecky fotky mázlí :o) stane se..

Žádné komentáře:

Okomentovat