čtvrtek 17. dubna 2008

zajímavý to den dnes byl

Na "ícé" bych použila statusového zeleného smajla s vyplázlým jazykem ;) páč to teda byl den :D

school teda vcelku v poho...akurát jsem zjistila, že čím víc procvičujeme v aj způsoby vyjádření budoucnosti, tím míň to umim :D

po škole jsme měla třičtvrtě hodiny čas, tak jsme s Kačenkou a Peťulááákem pádily na polišu do hospůdky naproti nádraží, a cestou jsme přemýšlely, jakápak poliša bude.. byla zabijačková..nedokázaly jsme si pod tím nic moc představit, tak nám bylo řečeno - krvavá s držkami...blééé...takže polívku jsme vzdaly, no zato jsme to roztočily s točenou kofolou :o) a vím že se to nemá, ale odnesla jsem si souvenýr :D

následovala cesta vlakem...na tak sqělou cestu zase budu dlouho vzpomínat ;) poslední dobou se nestávalo často, abych brečela smíchy, no dneska se to povedlo na plný čáře :D Story:
Janička s Terezkou se bavily, že zajdou do Forte na hranolky. Kačenka s Peťulou jim řekly, že jdou ke Karlosovi na hamba, tak ať jdou s nima... už jen když Janička nazvala Karlose "Drakem nebo co jste říkaly" a "Karlíkem" jsme byly všichni naprosto mrtví... vše ovšem završila Janičky a Peťuly diskuze o tom, jaký druhy hamburgerů u Karlose mají ;) Peťula Janičce totiž řekla, že tam mají kuřecí sekaný, jenže Janča nebyla s to to pochopit a když se nás asi po dvacetiminutový debatě na tohle téma zeptala "jakýže tam kurňa maj to maso v tom hamburgru..jestli teda kuřecí nebo sekaný" tak už to bylo doopravdy moc :D ale to byste museli zažít :D Janička vše zakončila slovy, že jsme úplně blbí a ať jdem do prdele :D

Jenže to zdaleka nejni všeckno :D

Musela jsem do Kauflandu do O2, páč potřebuju udělat novou simku se stejným číslem, páč tu co mám, je rozstřihnutá (práce někdejších zlodějů)..ona sic funguje upe normoš, ale do new phouníku se karta zasunuje naprosto celá a tak nastal problém...sice jsem v Digipointu dostala novou simku, páč tam mají akci "simka o2 zdarma" , ale já prostě new number neci...kdepak...
Tak jsem byla nejprve asi půl čtvrt hodiny v O2 naproti poště, kde jeden pán nedokázal pochopit systém záručního listu..děs.. když jsem přišla na řadu, tak mi bylo řečeno, že mám kartu Go, a tu vyměňujou jenom v Kauflandu...navíc mi byl doporučen studenstký tarif..pán nechápal, proč ho ještě nemám a proč jsem na stupodním TXT... víte pane, já takovým věcem nerozumím :D
tak jsem se teda hnala do Kaufu, kde mě taky poslali pryč, protože mi ještě nebylo 18 :D to už jsem se musela smát..4 hloupý dny :D ale tady mi nabídli spešl tarif Start, kterej se mi teda líbí víc..uvidíme příště...
tak jsem si to štrádovala za mamčou do nemocnice, aby mi tu kartu šla udělat ona, protože přecejen jí už 18 bylo... a maminka mi na to sdělila, ať si těch pár dní počkám...zvláštní je, že telefon můžu mít koupený týden dopředu, ale aby mi šla udělat kartu, to kdepak...takže bůhví, kdy já ten new phouník přinesu ukázat do školy ;)

za trest a za ty nervy jsem si koupila curry burger :D

Žádné komentáře:

Okomentovat