sobota 5. dubna 2008

Konečně

Ach jo.... plesová sezona pomalu, ale jistě končí. Toto byl předposlední ples, poslední nastane 19.4.2008. Jedná se už pouze o plesy pořádané taneční školou, ty maturitní už jsou v tahu..

Na páteční povelikonoční prodlouženou jsem se ani dvakrát netěšila, zvažovala jsem i variantu, že zůstanu doma a vyléčím začínající angínu, ale na druhou stranu, plesala jsem naposledy 1. března na skauťáckým plesíku v Habeši a už mi to trošku i chybělo... přeci jenom... no znáte mě :D



Na fotce vlevo vidíte nastupujícího ředitele taneční školy pana Macháčka s jeho ženou, která také tancuje. Uprostřed je Mistr (ano, to naprosto) Josef Kábrt se svou dlouholetou taneční partnerkou paní Evou Polesnou a vpravo můžete vidět pana Hubáčka, který se páteční večer nejedenkrát chopil moderování prodloužené... možná by to i za něco stálo, kdyby to pán o5 trošku nepřehnal s alkoholem (velice zajímavá byla situace, kdy zpíval s polovinou své taneční třídy "na tý louce zelený, pasou se tam jeleni")...




Ája s Péťou protančili celou prodlouženou. A když myslím celou, tak to doopravdy myslím naprosto doopravdy.. seděli minimum času. Zasloužili by metál :)

Neboť tou dobou, kdy probíhala prodloužená, probíhal také první finálový zápas hockoyové extraligy (bůhví ten pravý název), byli jsme i průběžně informováni, o stavu zápasu, a následné vítězství karlovarské Energie jsme oslavili nejen jásotem, ale hlavně tancem :)





Na řadu přišly jak tance standardní, tak latinskoamerické, tak i disco :) Nemohly jsme si s Ájou a Hannah nedovolit zapózovat panu fotografovi, a nakonec samozřejmě přišel i čas pro "macháčkovský tanec" na Hey baby...proto zvláštní postoj na třetí fotce ;) :D


Ples se tedy nakonec vcelku vydařil, i když jsem mohla mít tak teplotu 38 :D .. musím říct, že Honza Vos(z)ka aka Hunter mě překvapil naprosto perfektní účastí při všech tancích, waltz (můj nejnejnejnejoblíbenější tanec), kdy jsem najednou tancovala kroky, který jsem doposud neznala, či jivem, který tedy nepatřil úplně k mým oblíbeným, ale díky Honzovi už asi yo :D jsme to tam vcelku pěkně rozjeli.. :D jenom si budu muset asi zajít na nějakou doučovací hodinu, protože neumím hold ty pokročilý kroky ať už ke zmíněným dvou tancům, tak k těm dalším.. uvidíme :D

4 komentáře:

  1. Ouu yee, taneční, rok zpět a jsem ten nejšťastnější člověk.
    Pan Kábrt tenhle rok už končí nebo ještě ne?
    Ty se divíš Áje a Péťovi? Vždyť ty jsi stejná :D..
    Jaj, WALTZ nemám ráda :D.. Když už, tak blues nebo "čača", ty mě ještě tak nějak bavily :D.. Ale nejlepší jsou stejnak ploužáky :) :)..

    OdpovědětVymazat
  2. no skoro už dva roky zpět, ne??
    No jo :( končí :'( to je hrůza...taneční už nebudou tím, čím bývali..páč bez pana Kábrta..nevim nevim...manželé Macháčkovi mě zatím nenadchli..
    ploužáky samozřejmě jsou da best ;) ale waltz :) aaaaaaaaaa ;) ono je to vlastně jedno, co se tančí, hlavně že se tančí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Poměním Tvou poslední větu: Ono je jedno, co se tančí, důležité je, S KÝM se tančí ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. :D taky způsob, jak se dá interpretovat tuto větu ;) ale velice zajímavé podání :D

    OdpovědětVymazat