neděle 8. února 2009

Zas ten dabing...

Poslední dobou mi televize Nova pije krev stejně, jako nové obsazení muzikálu Dracula 2009. Zajímalo by mě z jakého důvodu Nova předabovává filmy, které vysílá.

1) Shrek
O Vánocích dávali na Nově Shreka jedničku. Je to jeden z nejlepších filmů taky díky dabingu. Dana Morávková coby Fiona naprosto vynikala, a nejen ona téměř v každé větě perlí. Jenže ouha. Nova má nový dabing. Fionu nedabuje Morávková. Dialogy jsou pozměněný!!! Co byly hřebíky do rakve? Perníček, který tomu prťavému králi neřekl "vyliž mi polevu" a hra v Dulocu, která nezazpívala "kdo se tváří kysele, ten ať jde do prde..háje" ... tak takhle by to nešlo.

2) Piráti z Karibiku
Na Nově jsem shlídla i piráty. Když jste se na ně podívali na HBO, či dvd, v prvním díle je kapitán Jack Sparrow oproti dílu druhému a třetímu dabován někým jiným, jméno neznám, ale v druhém a třetím díle je to Saša Rašilov (který Jacka mimochodem dabuje skvěle, nejde tu o Sašu). V prvním díle ale Saša nedabuje. Ale na Nově je i v prvním díle. Dialogy opět pozměněny. To mě teda fakt naštvalo. Ty dialogy byly na HBO a dvd peckový, tady nic moc..

3) Smím prosit?
Tenhle film jsem shlídla včera. Hlasy hlavních hvězd byly stejné, až kromě blonďaté tanečnice, které se nemám koukat na zadek ;). Jenže prostě Nova je Nova, a tak si film zase předabovala. Já to fakt poznám ;). Mám na to paměť a Nova mi tímhle děsně pije krev...

Žádné komentáře:

Okomentovat