neděle 15. února 2009

Valentýn s Bradem Pittem :o)

Ale nebudeme to brát zas až tak doslova ;). Jenom jsem si na pana Pitta zašla do kina. Na Podivuhodný případ Benjamina Buttona (Curious Case Of Benjamin Button).

Na tenhle film já prostě nejsem schopná napsat jakous takous recenzi. Nějak mi to nejde přes prsty. Proto doporučuji recenzi pana Fuky (konečně jsme se na něčem shodli). Pan Fuka všechno vystihl perfektně, není co dodat.

Pokud si chcete poplakat, běžte do kina. Tento film nedoporučuji. Podle mě je až skoro povinnost ho vidět! Jsem plná dojmů a nějak se z toho nemůžu vypsat, proto je tenhle článek možná trošku nesrozumitelnej ;) ale víte co? Brad Pitt je i po čtyřicítce neuvěřitelně sexy chlap :o) prostě je :o) a polovina sálu (ta holčičí polovina) vzdychala vždy, když se na plátně objevil ;) tedy aspoň ke konci ;) já taky :D

Fakt běžte do kina děcka. V Sokolově hrajou až do 18.2., a pevně věřím, že se do kina v příštích měsících vrátí. Spolu s Milionářem v chatrči totiž patří mezi největší favority letošních cen Akademie (to jakože Oscarů), už zblaznuj pár cen BAFTA.

Když už padla řeč na BAFTA, hádejte kdo vyhrál v kategorii Nejlepší herec ve vedlejší roli? - Správně :o) Heath Ledger. Je nominovaný i na cenu Akademie, mnozí tvrdí, že vyhraje (a právem, co si budeme povídat), nicméně zlí jazykové tvrdí, že ať už v Oscarech, Zlatých Glóbech či v BAFTA vyhrává Heath pouze "z povinnosti". Tak to pozor! Heath si to zaslouží!

Žádné komentáře:

Okomentovat