čtvrtek 11. prosince 2008

tattoo a blonďatá

Tak jsem si zase dneska psala s Šášou :o) (nejen) její plesík se kvapem blíží, 10. ledna už klepe na dveře..to vám bude nářezová akcička...první maturáček z řady dlouhého plesového cirkusu :o) jupíííííí :o)

došla řeč na i na tattoo..tetování...že prý Šárka chce tetování..tak jí povídám, že já už do salónu tetovacího chodim 2 roky, už 2 roky to mám dovolený a už 2 roky to pořád nějak odkládám...ale vypadá to, že tentokrát to už vyjde..snad :o) Šáša chce velkýho motýla na krk/týl (prý průměr 20 cm...to by byla moje smrt :D), já se tedy spokojím s pidižvíkem na levym zápěstí...zatim mám favorizovaný houslový klíč :o) nějaký jiný nápady máte? sem s nima :o) času není nazbyt.... už máme termín - 13. ledna 2009!!!!!!!!!!


k tý blonďatý... :( sešlo z mé blonďaté :( chtěla jsem zlatavo-zlatou-blonďatou...tak jsem si vybrala fakt nádhernou barvu..a ejhle :D moje vlasy reagovaly upe jinak..takže jsem hnědovlasá :D :´( no uvidíme časem, co se z toho vyklube :D

1 komentář: