úterý 23. prosince 2008

Girls just wanna have fun :o)

mám to letos nějaký nabitý, ty Vánoce :D nestíhám...


19.12. - pátek
Tak jsem si zašla na další plesík..škoda jen, že byl poslední taneční :o( .. uvidíme, jak mají Macháčkovi vymyšlený jarní kurzy..no nicméně :o) ples..uf uf ..byl jeden z nejlepších tedy, které jsem řadila..jen co vymyslím nějaký šikovný bodovací systém si ty plesy začnu bodovat :D
Jak je již u mě zvykem, i tentokrát jsem přišla snad se čtvrthodinovým zpožděním :D njn..jiná už nebudu :D celý ples jsme si nádherně protancovali s Honzíkem, s Vláďou se nám povedl vystřihnout úžasnej čardáž :D navíc jsme parádně pokecali jak s Míšou, kterýho jsem enviděla tak rok..a s Peťulou, tou mojí úžasnou princeznou :o) mno prostě parádní večer :o)

20.12. - sobota
Člověk se ani nevyspí, a už ho v osm ráno tahají z postele :/ děs :/ takže jsem spala v autě celou cestu do Plzně, kam jsme se vydali s rodinou na předvánoční nákupy. V Olympii jsem potkala Míšu Noskovou, no a já jsem taková, že prostě musim mít fotku s každym slavnym, koho potkám, tak jsem ani tentokrát neodolala :D
Pak jsme se ještě vydali do plzeňskýho Globusu, který si oproti minule vylepšil reputaci v jídle..ale zase těch lidí :D no to se jen tak nevidí :D takováhle byla fronta na maso :D
Akurát jsem teda nestihla betlémský světlo nno.. :( na to jsem se těšila :(

21.12. - neděle
Tak jsme se sešly s mojema gympláckýma slečnama na dárečkovou párty. Sqěle jsme si pokecaly, prostě luxus, jako vždy :o) akurát se mi holky moje přestávají vyplácet :D člověk tam jde s 200,- u paní pokladní platí 100,- a stejnak je ta druhá fotka fuč :D jooo holt gymplácký maturáček mojich milovaných holčiček se blíží a lístky dochází ;)


22.12. - pondělí

No i to pondělí bylo nabitý :D. Konečně mi zas po roce dávali v telce mýho nejmilovanějšího zelenýho chlapíka, Grince :o) jipíííí :o) moje Anička ze třídy si na mě hned vzpomněla a píše: "Veju koukáš?" jistěěěě :o) "16:00 - pohrdání, 16:30-17:30 - koukání do prázdna, 17:30 - zvu sám sebe na večeři..to přece nemůůžu odmítnout! :D ..." no není ten Grinch prostě k sežrání??? :o) yes he is :o)
Pak hned rychlovka za babičkou na Michal pro úžasnou domácí vánočku a na rychlý obídek, hned zas dolů a připravit se na párty... pak už razim na vlakáč, cestou potkávám Honzíka, jak ten můj tanečník mi vždycky dokáže vykouzlit úsměv na tváři... :o)
no a pak do jedný akcička ve Varech...Danuška slavila dvacítku :o) fotky zde

Žádné komentáře:

Okomentovat