úterý 18. listopadu 2008

žvanile :-P

Tak mi v mozku hlodá myška, že už jsem dlouho nic nepsala :D a zjišťuju, že vlastně naposledy v sobotu, což ani není tak dlouho :D

Tak Vám ani newim čím to je...ale pořád mám nutkání sem všechno psát...buď jsem už úplně zblogovala, anebo jsem závislá...přemýšlim co je lepší :D ale tak nějak se s Váma dělim upe o vše :D kdo vůbec čte moje články, ať se přihlásí :D á ano ano...vidim dvě, tři ruce...nééé čtyři...ty jo good hey :D nevěřim, že sem chodí víc lidí :D

Tak co je u mne nového: (napsat sem teď "mé postřehy", tak budu o5 obviněna z porušování autorských práv...nicméně se mi sem tento název stejnak moc nehodí :D)

- začínám být až moc velká párty girl :D to, co jsem kdysi (vloni) nechápala, už mi doopravdy smysl dává...co to bylo? nechápala jsem, jak Coop s Vaňouskovou a spol. můžou chodit každej pátek do Jacka..už chápu :o)

- začínám chápat, jak se cítí (nejen) Klix, když má nabitej upe každej víkend (jasně..nejen on..ale jen on se o tom zmiňuje na blogu..myslim...)...můj první volnej víkend je asi tak druhý víkend v lednu :D ale good heeeeyy..aspoň mám co dělat :D

- Deskovky!! Slavme, pijme, oslavujme!!! Prý to nevypadalo...no ještě že nakonec jo, páč jak jsem napsala Ondrovi "Vánoce bez deskovek by bylo jako Vánoce bez sněhu..nebo bez salátu" a pořád přemejšlim nad tim, který Vánoce by byly nejhorší :D --- já vlastně na deskovky stejnak nepojedu...kdepááák...bez mojí prdelky největší Ájušky to nemá cenu..eeeeee... bůůůůůůůůůůůů (kecám..dodávám trochu dramatična :D, ale stejnak mě to štve...) :'-(

- Fakt slibuju, že urovnám vše, co jsem během roku pokazila. Slibuju!!

- Fakt slibuju, že se do Vánoc naučím toho Joshe Grobana - Believe, a že tim každýmu vytřu zrak :o) to bude můj klavírní vrchol :o) zatím času dost...pokud teda do tý doby s Ondrou nerozbijem jedno zlý pianoo :D jestli nám chce někdo pomoct, sbírám dobrovolníky :D

- Nejbližší akce? Pátek předtančení ve škole (ano, i tohle beru jako akci, páč to teda akce je :D), pak véča s Laurou (jupííííí)....Sobota bazén s děckama (co jsem si to jenom vymyslela???) a pak prosím prosím kino (musim přece vidět novýho Bonda :-P)...a i když na neděli zatim nic extra nejni...učení na příští týden volný čas rozhodně vyplní :D anebo zas ten klavír ;)


žvanil jeden... :D mé slohové schopnosti nabývají závratných rozměrů :D už mlčim :D

Žádné komentáře:

Okomentovat