sobota 15. listopadu 2008

Jack + Libušky 19


Zase jednou solidně nabitý pátek, že se ani nestíháte doma najíst :D A to jenom díky tomu, že po předtančení jedete vlakem, který upe zbytečně (!) čeká v Sedle. Grrrr!!!

Takže doma jsem se ani neohřála, dokonce jsem byla nucena sníst halušky, páč nic jinýho jsem si nestíhala připravit. Po půl hodině strávené doma, a stejnak převážně v koupelně, kde probíhala šííleně zrychlená příprava na dlouhý páteční večer, jsem teda vyrazila směr Jack, kde jsme se měly sejít s Alédkou a Šášou. Přjdu tam uřízená a kde nikdo tu nikdo. Že bych třeba koukala po stole, kde bylo vcelku velkým písmem napsáno "rezervé Špulková", to mě nějak ani nenapadlo :D Tak jdu ven a hned potkávám svoje kočky :o) Pak i zjišťuju, že v Jackovi už sedí celá gymplácká banda holek + Terka + Kamča. Nejsem slepá :D
Šárinka si zahrála na předčasného ježíška, a tak Alédka dostala pěkně pidi autíčko, když teda udělala ten řidičák, a mě se dostala do ruky propiska All Star..těžko to vydejchávám :o)


Po dvou supráckých hodinách frčíme s Terezkou a Kamčou na vlakáček, na vláček do Chodova. Vlak klasika - 25 min zpoždění. Jupííí. To se ale asi počůráme. Tak jsme se s Kamčou odvážily a vlezly jsme do hospody hned vedle vlakáče. Nevěřím, že jejich záchody prošly kolaudací!!! Fůůůůj.
Vlak konečně přijíždí, nicméně jsem ujely asi 20 metrů a vracíme se zpět :D Ach ty dráhy :D Tak na druhý pokus konečně vyjíždíme.
V Chodově je nějak zimka a tak rychle utíkáme do Luny. Líba nekecal, vážně nás navedlo modrý světlo :D v Luně hned potkáváme samotného oslavence - Libušku, který nás zavádí do soukromého salonku pro V.I.P. :o) Tady už je narváno, mezi známými xichtíky poznáváme Marušku a Verunku H. a pár minulých oačáků. Sedíme a pijeme, a konečně doráží i poslední skupinka, a to Klárka, Ivuša, Miruš, Lafetka, Peťula a Mischa :o)
Konečně můžeme jít přát Libušce k narozkám. Libušku to hodně dostává, kolik lidiček se mu zde sešlo ze třídy, a v jeho očích, jsem si jistá, jsou známky zarudnutí a drobných slziček :o) jůůůů :o). Předání a popřání proběhlo, Libuška se trošku červenal i z darů :o)
a hurááá na parket :o) DJ to hned rozjíždí Pussycatkama When I Grow Up a my už s Ivušou a Klárysem řádíme na parketu.
Co všechno následuje dál je jasné a upe paráááádníííí. Všichni tančí, pijí a nejen Libuška se mooooc dobře baví. A pak mi tvrďte takový lamoviny, jakože nejsme třídní parta. Bamboocha :D.
V jednu v noci přichází na řadu sado-maso show. Jednim slovem? Blééé. Fakt děsný. Chudák Lafetka, páč tu si vyhlídli aktéři show a vtáhli jí do děje :D no my jsme se s Terkou shodly, že bychom z toho měly doživotní trauma :D
Následuje konečná vlna tančení a dovádění a sokolovský už dávají sbohem a šáteček, odjíždíme nach Hause.

Akcička (y) naprosto paráádní pecky bomby :o)

dále pak: Jack s kočkama + fotky z Libušky oslavy

Žádné komentáře:

Okomentovat