pátek 20. července 2012

Baseball.

Jenom rychlý příspěvek, než vymyslím fakt něco inteligentního ;).

Já nejsem mikinový typ. Ale jakože vůbec. Nenosím je, nelíbí se mi. Když si sednete, hned vám udělá druhý břicho. Děkuju, nechci.

Ale tuta baseballová je prostě boží :).

Outfit asi 2 dny starý, kdy jsem jenom vyběhla do obchodu koupit nějaký jídlo. Protože já teď vařím ;). Tábor mě naučil :).





Džíny už mám hromadu let a takhle "krásně" jsem si je upravila před dvěma rokama. A tehdy jsem úplně žrala The Runaways a jejich Cherry bomb, takže asi tak :D.

A EP na mikině samozřejmě znamená Expecto Patronum, kdybyste to náhodou nevěděli ;).








2 komentáře:

  1. ty džíny jsou úžasné! a mikča ti moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. super outfit, veľmi sa mi páči ! :) Mikča s expecto patronum je najviac :D

    OdpovědětVymazat