sobota 19. května 2012

Starbucks.

Starbucks já prostě miluju :). Jasně, ono 139,- za kafe/frapuccino atd. je teda docela dost, ale prostě se to vyplatí, žejo? :D
Navšívit Starbucks byl jedním z mých cílů při mém krátkém výletu do Prahy a já teda nelituju :D. Člověk si tak nějak připadá, jako by se ocitl v Americe :). A zrovna takovýhle pocit já prostě miluju :P.



S Aničkou jsme navštívily malou kavárničku na Chodově a vzhledem k tomu, že ten den bylo šíílený hic, zvolily jsme obě právě ty frapuccina. Já karamelové a Anička jahodové. S domácí šlehačkou :).

Já víím, já víííím, pro hodně z vás je návštěva Starbucks už naprosto běžná záležitost, ale pro mě je to stejný zážitek, jako když jsme jako malí jezdili jednou za hooodně dlouhý čas do ZOO a do McDonald's :D.

A ještě nám tam, jako v Americe, napsal čísník (podotýkám, že fakt sympaťák ;)) naše jména :). Neváhala jsem a ukázala jsem mu svůj řetízek, abych mu nemusela horko těžko své jméno hláskovat :D. A jako správná "vesničanka" jsem si šla kelímek umýt na záchod a teď ho mám vystavený doma :D.

Víc článků z Phy se blíží ;).

A samozřejmě nezapomeňte nechat v komentář v GIVEAWAY! :)



8 komentářů:

  1. Mňam ! Napríklad ja som tam ešte nikdy nebola, pretože v okolí môjho mesta sa toto nenachádza. Ale dúfam, že raz sa tam na také fajné karamelové frappucinko dostanem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím s tou Emérikou ;-) Taky miluju tu atmosféru!! I když na druhou stranu je směšný, že tam si za ty největší dobrůtky účtujou daleko míň, než u nás stojí "obyčejný" kafe...proč jen nepřevzali Češi ten koncept celej :-D
    Maruška

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem vždycky hrozně chtěla něco z tama uchutnat a tak, ale nikdy sem nemělůa čas když sem byla v Praze nebo tak a ted nám postavili obchodní centrum kde ten starbucks je a já tam ještě nešla:D

    OdpovědětVymazat
  4. <3 milé, upřímné, skvělé..=)vypada to, že jste měly krásny den ladies =)*

    OdpovědětVymazat
  5. I also like coffee hahaa, it's the only thing I can say because I can't read your text. It never occured to me to learn Czech xd.

    Please stop by some time,
    www.cupcakecuisine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Taky miluji Starbucks!♥ Jinak pěkný fotky))

    OdpovědětVymazat