čtvrtek 26. dubna 2012

Boty na druhou.

Dneska jsem měla jeden ze svých nejhloupějších nápadů :D. Šla jsem odpoledne na kosmetiku, a protože se blíží můj výlet do Phy, tak jsem si řekla, že pořádně prochodím tuty boty, abych tam v nich mohla dělat parádu ;). Opravdu geniální :D.



Abyste to pochopili, na kosmetiku chodím přes celé město, tak cca 3 km a převážně do kopce. U kosmetičky už jsem boty zouvala vyloženě s radostí.. Jenomže mě čekala cesta domů (a hlavně z kopce dolů, což je na podpadcích prostě zlo). Tak jsem si hold řekla, že obětuju pár kaček a koupím si nový botky v Deichmannu.
Další geniální nápad :D. Sice jsem si koupila super úúžasný "covnversky", ale než jsem sešla ty 2 kilometry dolů do města, tak tam, kde ještě puchýře nebyly, se udělaly teď. Paráááda:D.


Tak jsem skočila ještě na tržnici, protože jsem měla vyhlídnuté jedny krááásnééé botky (protože jich očividně nemám dost). A koupit si je byl opravdu první dobrý nápad :D. Celý weekend v nich budu muset chodit do práce, protože nic jiného teď na nohy asi stejně nedostanu a aspoň je připravím na pražské toulání ;). Ten barevný podpatek miluju :).


P.S. Puchýřů mám celkem šest a hádám, že moje utrpení teprve začíná :D.

P.P.S. Ta animace naprosto vypovídá o tom, jak jsem se dneska cítila :D.

14 komentářů:

  1. no botofilko jedna!! :D :D
    taky bych si tak chtěla žít, ale ty puchýře! :D

    OdpovědětVymazat
  2. na chození po praze jedině tenisky:D jinak umírám

    OdpovědětVymazat
  3. tak to znám, taky mám občas takový dobrý nápady, vzít si boty na podpatku, když mám celý den běhání po městě =D..ale ty nové tenisky jsou moc pěkný...už jsem tam na ně taky koukala

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi dobre poznám tieto situácie keď by som krásne najkrajšie topánky najradšej na pol ceste vyhodila :D ale musím uznať že tvoj výber je super :) A do tej Prahy ozaj tenisky ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavá situace. :D Ale t druhé botk jsou prostě dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Chuděrko, ale máš hezké botky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo také se mi stane, že jdu na delší procházku a vezmu si boty na podpatku:DD Přitom si to vůbec neuvědomím a puchýře pak mám ještě 14 dní potom:D:/

    OdpovědětVymazat
  8. Very nice blog :D

    Hope you'll visit me :)
    Have a nice day <3
    Elly

    OdpovědětVymazat
  9. super botky:) ty první jsem tam dnes viděla:)
    http://mischa-the-blogger.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Auu, chudaku, ty puchyre :/ . Jsi ale blázínek :D. No co, aspon mas nove botky :)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj ahoj ahoj,
    máš senza blog!! jsme tvé nové fanynky!!!! Určitě tu nejsme naposledy!!! :-*
    Na našem blogu právě probíhá v pořadí druhá GIVEAWAY! Budeme moc a moc a moc rády, když se zůčastníš! :-) http://handbagforladies.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-2.html

    OdpovědětVymazat
  12. Chudáku. :( Já se těch svých konečně zbavila. :D :) Ale tak aspoň máš zase nové boty. :) Ty puchýře za to stojí! :)

    OdpovědětVymazat