středa 28. prosince 2011

Get it right.

Co jsem to udělala? Přeju si, abych mohla utéct pryč z téhle lodi, která jde ke dnu. Snažila jsem se pomoct, místo toho jsem všem ublížila a teď se cítím, jako bych měla na ramenou tíhu celého světa.


Co můžete dělat, když prostě nejste dost dobří? Když vše, čeho se dotknete, se řítí k zemi? Protože mé nejlepší úmysly akorát nadělaly pěkný nepořádek, a teď to chci nějak napravit. Ale kolikrát se ještě budu muset snažit, abych dala všechno do pořádku?


Můžu začít s čistým štítem? Své chyby už nemůžu zvrátit.  Musím to ustát a čelit svým chybám, ale pokud se stanu silnější a chytřejší, zvládnu to.
Tak dám ruku v pěst a povednu jí do vzduchu. A konečně přijmu tu svatou pravdu, že život prostě občas není fér. 


Vyšlu své přání, vyšlu svou modlitbu a pak konečně někdo uvidí, jak moc mi na některých věcech a lidech záleží.



Jsem schopná vše zvládnout. A dát všechno do pořádku. Dokážu to. Jen mi trochu věřte.

1 komentář:

  1. Pěkně napsané.. Jako bys popisovala pocity mé..
    Ať se daří lépe, než ve chvíli, kdy jsi toto psala..

    OdpovědětVymazat