sobota 6. listopadu 2010

late Halloween party

Konečně jsem se dočkala. Halloweenská party je tu :). Sice s 5ti denním zpožděním, ale přece.
Volba kostýmu byla jasná :). Víla Zvonilka a.k.a. Tinkerbell. Tu holku miluju :D.

Když jsem přišla do Masky, nepoznávala jsem to. Takovouhle výzdobu jsme vídala jenom v amerických filmech. Byla úžasná! Všude listí, pavučiny, dýně, kříže, kostry, hroby, svíčky, smrtky. Jako kdybyste se ocitli v jiném světě.
Navíc mě strašně moc potěšilo, kolik lidí doopravdu přišlo v masce. Můžu prohlásit, že bez masky byly asi jenom 4 slečny. A masky byly opravdu povedený a strašidelný. Vyskytli se tam 4 Jokeři Heatha Ledgera, kteří byli naprosto úžasní, byly tam mrtvé nevěsty, Fantom opery, strašně moc mrtvol, upírů a dalších pekelných bytostí, či jak vidíte na fotce, krásný padlý anděl. Vlastně jsem byla jediná se "sladkým dětským" kostýmem :D. Nevadííííí :D.

5 komentářů: