sobota 10. dubna 2010

Remember Me (Nezapomeň na mě)


Film jsem viděla včera. A ještě teď jsem schopná se nad koncem pomalu hystericky rozbrečet. Je to..um...
nejde mi do hlavy, jak je vůbec možný, aby byl někdo schopný natočit film, který vám ještě den po tom, co jste ho viděli, leží v hlavě. Právě jsem dokoukala New Yorku, miluji Tě, ale jediné, na co jsem myslela, bylo Remember Me.
Pořád z toho mám husinu. Znova jsem si pustila posledních pět minut filmu a znovu brečela (brečet je totiž správný). Je to film, který ve vás zanechá takový ten pocit...je to film, který, když dokoukáte, tak dobrou čtvrthodinku (půlhodinku v mém případě) budete jenom sedět a přemýšlet nad tím, co jste právě viděli...

4 komentáře:

  1. řekla bych romantické drama :) fakt hodně silný zážitek -> doporučuju všema deseti ;)

    OdpovědětVymazat
  2. myslim, ze kazdy dobry film by v tobe mel tohle zanechat .. (u me treba Magnolie, Hodiny, Tanec v temnotach!! - namatkou), Remember me jsem jeste nevidela, ale mam to v planu (taky diky tvymu blogu, jinak bych asi zapomnela;)

    OdpovědětVymazat
  3. je to krasny film. ja jsem ho videla poprve pred nekolika dny a porad na ten dej musim myslet! neuveritelne promysleny film a takovych je v dnesni dobe hodne malo... kvalita!

    OdpovědětVymazat