neděle 29. listopadu 2009

This Is It & Twilight Saga: New Moon

moje poslední dva kinové filmy...

This Is It

Jasný. Pocta MJ. Nádhera. Byl plný života, byl nádherný. Jeho hlas byl čistý. Ztratili jsme velkou hvězdu... :( WE MISS U MJ!!!
Dokonce se i Sokolovu povedlo vytvořit lepší atmosféru než v Praze. Sok po každé písničce zatleskal, tleskalo se i na konci filmu a znovu ještě na konci titulek. Byla jsen naprosto ohromená. To se Praze nepovedlo...


Twilight Saga: New Moon

Pokud čtete recenze, tak asi víte, že recenzisti tento film naprosto rozcupovali. Ovšem Twi-hards mají svojí vlastní hlavu a do kina se na tento film chodí v hojných počtech nejen v ČR, ale hlavně americké rekordy dokazují, že je to skvělý film (ježiš to musí ty chytré pány recenzisty štváááát :D).
Mluvit o filmu...hmmm.. :D. Jedno se změnilo. Když jsem vyrážela na Stmívání, neměla jsem více méně tušení, o čem to bude. Nyní ovšem znám už všechny díly pomalu i pozpátku (to jakože jsem četla všechny knížky), takže se můj úhel pohledu trošku změnil (pořád si myslim, že knížky jsou lepší, nejen co se Twilight Sagy týče). Půlnoční premiéra byla nejvíc luxusní, až na ty hloupý puberťáčky ;) hmmm neva :). Dostat mě po poslední větě ze sedačky byl téměř nadlidský úkol, totálně jsem zmrzla (kdo mě zná se už usmívá, páč vííí ;)).
Hudba - děcka pardon, ale toto byla nejkrásnější orchestriální hudba, kterou jsem kdy slyšela, a můžeme za ní děkovat panu Alexandru Desplatovi. Je to mist svého řemesla, to tedy bez debat. I písničkový soundtrack se velmi vydařil, má oblíbená písnička č. 1 byla zakomponovaná do film zcela perfektně, no má oblíbená písnička č. 2 přišla pěkně na buben :( nu cooož, stejně je miluju ;).
Okej, na tutom filmu jsem už byla dvakrát v Pze, a chystám se na to i do Soku ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat