středa 24. června 2009

Asi stárnu :D ...

byla jsem se, jak již každoročně, podívat na posledním zvonění 2 zš Sokolov.

Asi už fakt stárnu. Scénky, u kterých se osmáci a deváťáci počůrávali na židlích, mi přišly trapný. Jedna třída nezklamala a vypůjčila si pár songů z Muzikálu ze střední, kdy na konci vystoupení předvedli i závěrečný taneček z jedničky (ten, co jsme měli na půlnočku). Poznámka pro Dádu: Jestli sis myslela, že ti to nešlo, netrap se :)) to co jsem dneska viděla jsem skoro ani nepoznávala :D.

Parodie na učitele. Krátké a neznámé :D. Kde jsou ty klasické rozhovory ze sborovny, kde je třeba 10 učitelů, takže stopro nějakého poznáte?? Hořínek prostě na základce strašně chybí. Leč jedno z nejlepšího, co jsem dnes viděla.

Závěrečné ceremonie. Tak já nevim, ale trochu větší organizace by nevadilo :D. Ty dlouhé prostoje ticha, děti děti :D.

Asi už jsem fakt stárnu :D...


P.S. Zas tak stará ale asi nebudu :D Každoročně se předává školní kronika nějakému osmákovi. Takový malinký klučina to byl :D. Poprosila jsem ho, aby mi jí na chvilu půjčil. Našla jsem naší třídu. Už při listování kronikou se na mě ten prcek koukal a prý: "Tebe já znám. Tys sem chodila." Technicky vzato, když já byla v devítce, on byl ve čtvrté třídě :D. Tak nevim :D :D. Miléé :)).

Žádné komentáře:

Okomentovat