neděle 15. března 2009

MATURÁÁÁK OA 4




Tak už i já to mám za sebou a je mi to strašně líto. Absolutně jsem si to nestihla pořádně užít. Čas tak strašně rychle utíkal. Aspoň jsem stihla párkrát obejít všechny svoje dušičky, který jsem si pozvala :)).

Já na to nejsem schopná moc reagovat. Samozřejmě, že byl nejlepší. Každá hádka, která v uplynulém půlroce proběhla na téma ples, se vyplatila :)). Všechno bylo perfektní. Předtanc, ze kterýho jsem měla největší strach, se povedl na výbornou, nádhernej nástup naprosto zbořil sál, sklidila jsem aplaus při šerpování, a to půlnočko :)))). To byl vrchol všeho!!!!

Kdo nepřišel (a že pár lidí, a hlavně jeden, za to mají strašně velký mínus), tak může jenom litovat!!! Prostě úplně nejvííííc mazec!!!

Všechny fotky můžete objevit zde.

A tady pár videí:

Předtančení - bugi bugi


Slavnostní nástup


Moje šerpování

1 komentář: