neděle 11. ledna 2009

První prom hned ve velkém

Včera jsem začala žít. Nová plesová sezóna je tu a s ní i Veju, plesová lady :o)

Hned první prom nabízel něco ojedinělého. Maturák GYMSO 4.C. nepořádaný v Horňáku, ale v kulturáku na Břízce. Tím se tato třída zapsala do historie :o).

Fronty před začátkem plesu byly teda pěkně fuj. Sál byl vyzdoben nádherně, měli jste vidět stylové fotografie třídy na stěnách. Paráda. Lidí jak na smetišti. Miliony známých tváří. Miliony starých spolužáků. Miliony minut prokecaných s nimi. Miliony minut protancovaných ať už na sále, či dole ve vinárně. Bomba. (prosim vás, je to v nadsázce, kdyby se snad chtěl někdo hádat...)
První předtančení - nic krásnějšího jsem dosud neviděla. Až mi bylo líto, že taky nemáme polonézu. Tak nádherný to bylo. Kouzlo okamžiku. Takže se mi hned v prvních minutách plesu povedlo rozmazat si celej mejkap :D no ale nebyla jsem sama :o) dost mých kočiček taky uronilo slzičku ;)
I druhé předtančení byla pecka :o) Hříšný tanec, latina -> hustě holky :o)
Půlnočko -> no na to, jak si kočky pořád stěžovaly, jaká to bude trapárna a před týdnem to ještě ani neuměly, to byl fááákt vodvaz :D Krása :o) až jsem si ale málem vyškubala vlasy, proč že mě na nástup nenapadl Dracula, viď Zuzi? Hmmm pozddě :D

Celý ples byl až tak povedený, že tomu jde jen těžko věřit. Trsala jsem (už) s kdekym, ale s maminkou mýho zlatína to byla taky paráda :D a největšííí :o)

No a kdy že máme další prom?? Yep, v pátek vyrážim na loketský :o)

3 komentáře:

  1. Bombička, že jste si to užily :).. Počkejte na ten náš :)..

    Počky, ty jdeš fakt v pátek i na tu průmku? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj Veju..:)
    My budem mít půlnočko určitě taky suprový a nemusíme mít k tomu Draculu..:))

    OdpovědětVymazat